Organizarea si implementarea unui eveniment de succes – indiferent de domeniu – sunt activitati ce presupun foarte multa munca, timp consumat (mereu, cu folos!), implicare si responsabilitate. Partea legata de creatie are clar un rol major, dar adevaratul travaliu incepe abia dupa, cand construiesti evenimentul. Fiecare proiect trebuie gandit pas cu pas, de la concept pana la comunicare.
Tocmai aceasta individualizeaza EUROEXPO – constientizarea importantei comunicarii in realizarea unui eveniment. Promovarea proiectelor noastre incepe cu luni de zile inaintea desfasurarii in sine. Redactam brosuri, newslettere, comunicate de presa si le transmitem colaboratorilor nostri, atat de la publicatiile de specialitate (adaptate fiecarui eveniment), cat si din presa scrisa de larg tiraj, radio si TV. Incercam o promovare completa, folosind toate canalele disponibile – mass-media si nu numai. Ne concentram atentia in doua directii. In primul rand, asupra potentialilor expozanti – campania de promovare initiala are ca target firme din domeniile cuprinse in tematica evenimentului (agentii de publicitate in cazul ADVERTISING SHOW, de exemplu). In a doua parte a campaniei de promovare, ne adresam segmentului de public interesat caruia ii lansam invitatia de a ne vizita. Important este ca acordam fiecarui proiect cea mai mare atentie – suntem o echipa tanara, dar vrem sa atingem maximum de profesionalism, tocmai de aceea, suntem toti implicati, dedicati si, de ce nu, foarte entuziasti. Conceptele evenimentelor iau nastere tocmai din aceasta combinatie castigatoare: ideile apar spontan in sedinte, in brainstorminguri.
{viewonly=registered,special}Activitatea de PR este una solicitanta – lucrezi pe baza unor deadline-uri stranse, ai multe contacte de stabilit si de urmarit ulterior, telefoane, mailuri… Mai ales inainte de evenimentul in sine, suntem toti contra cronometru. In schimb, ceea ce facem ofera si multe satisfactii. Suntem mandri de toate proiectele noastre – cu cat mai diferite, cu atat mai interesante – insa probabil, cel mai important eveniment a fost LUXURY SHOW, o premiera absoluta pe piata din Romania. Prima editie a avut loc in perioada 7-10 decembrie 2006 si s-a bucurat de un succes deosebit: expozanti de marca, peste 7 000 de vizitatori, vanzari record, ampla expunere media.
Anul acesta, ne asteapta noi provocari. Incepem cu targul KIDEX – editia de primavara, la sfarsitul lunii aprilie (27-29), apoi ADVERTISING SHOW si PRINT SHOW (targ ce revine in Bucuresti pentru editia 2007) intre 19 si 22 septembrie, iar in preajma Sarbatorilor de iarna (6-9 decembrie), a doua editie LUXURY SHOW, urmand sa incheiem, din nou, cu KIDEX.
In programul manifestarilor expozitionale, acordam o mare importanta si evenimentelor conexe. Astfel, pentru KIDEX, in aprilie pregatim o parada a personajelor de poveste, spre deliciul celor mici, iar in cadrul ADVERTISING SHOW organizam cea de-a II-a editie a concursului de obiecte promotionale GIFTS’ SHOW ce premiaza cele mai creative si inedite astfel de produse expuse in cadrul targului. Toate acestea fara a mai pune la socoteala seminarii, conferinte, prezentari sau lansari de produs – evenimente care sunt prezente la fiecare targ.
Asadar, incercam sa nu omitem nicio etapa a realizarii unui eveniment – este profesia noastra si, mai ales, ceea ce ne place sa facem. Pentru viitor, nu putem sa ne dorim decat sa ramanem la inaltimea partenerilor, colaboratorilor si publicului nostru. {/viewonly}
{mosloadposition user10}