PR factory va incepe din 20 august implementarea strategiei de comunicare online pentru singurul website din Romania, dedicat exclusiv job-urilor part-time, mini-jobs.ro. Portalul mini-jobs.ro se bazeaza pe un concept extrem de popular in Elvetia si este in curs de lansare simultan in Austria (mini-jobs.at) si Germania(mini-jobs.de). “Acesta este singurul site dedicat cu adevarat joburilor mini, o nisa ocolita in general de toti marii publisheri. Aici sunt joburi de tipul: menajera, secretare, baby sitter, gradinar, ospatar pe timpul verii, muncitori in agricultura in strainatate. Desi pana de curand ziarele erau suportul preferat pentru astfel de anunturi, Internetul a devenit un mijloc din ce in ce mai folosit, cu atat mai mult cu cat caracteristica de baza a mini-jobs.ro este simplitatea de uzabilitate”, a spus Cristian Ducu, Director General minijobs.ro.
Mini-jobs.ro este primul portal de locuri de munca part-time, lansat pe piata resurselor umane din Romania in martie anul curent. Atat pentru angajator, dar si pentru cei ce isi cauta un job part-time sau un loc de munca sezonier, mini-jobs.ro reprezinta o unealta eficienta de comunicare, fiind foarte simplu de accesat.
PR Factory este o agentie de relatii publice, infiintata in 2007, specializata in relatii cu presa, management de evenimente, comunicare interna si de criza si webdesign. Printre clientii pentru care am comunicat se numara revista lunara de business The Investor, designerul vestimentar pentru barbati Alexandru Ciucu, Asociatia Internationala a Femeilor din Bucuresti (IWA), agentia de branding iDesign si SIMAR, unul dintre liderii de pe piata Romaneasca in productia de marochinarie.
{mosloadposition user10}