Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PR cu stil

Madalina Iacob
General Manager
PR Factory

Stilul cere stil. Asta e cert. Nimeni nu poate contesta asta. Cu atat mai putin nu poti promova pe cineva cu atat de mult stil ca Alexandru Ciucu, fara sa fii convins.

Data trecuta cand am postat un articol pe acest site, am scris foarte putin despre lobby. Acum voi incerca sa dezvolt acest concept, marjand pe serviciile de PR oferite unei persoane fizice. {viewonly=registered,special}De curand, am preluat contul designerului vestimentar Alexandru Ciucu, specializat pe crearea de costume si camasi la comanda si consiliere vestimentara. Nu sunt o fashion addicted, dar imi pasa ce port si cum accesorizez ceea ce imbrac. Cu toate astea, sunt inca departe de a transforma modul de a “ma purta” intr-o arta. Pasiunea cu care Alexandru vorbeste despre tesaturi, design vestimentar si accesorii, ma face sa imi dau seama cat de greu este sa ajungi sa ai un stil propriu, original. Si nu ma refer acum doar la vestimentatie. Indiferent de unghiul de abordare, un stil propriu este foarte greu de definit intr-o societate limitata atat de mult de prejudecati si politici bancare.

Revenind la instrumentele de folosit in promovarea unei persoane, aproape totul se rezuma la lobby. E drept ca este nevoie de anumite instrumente pe care de obicei le-as folosi in campaniile corporate, insa nu acestea sunt esenta.

Asocierea de imagine este cu atat mai puternica, cu cat specialistul in comunicare isi asuma toate parerile personale pe care clientul le-a lasat in urma celor cu care a interactionat.

Personal cred ca atunci cand valorile comunicatorului si cele ale clientului nu coincid nici macar tangential, nu mai putem vorbi despre lobby. Nu de putine ori am auzit din partea altor PR-i despre situatii in care nu se identificau deloc cu “valorile” clientului. Consecinta fireasca era urmatoarea: “prestatorii” foloseau metode de promovare intr-un mod tehnicist, total neconvingator sau chiar recurgeau la demisie.
In mod cert, atunci cand o agentie de relatii publice preia un cont nou, relatiile dintre oameni este importanta, la fel cum sunt importante valorile companiei si activitatea sa de pana atunci. Abia acum inteleg insa ca a face PR pentru o singura persoana inseamna a gandi aproape la fel, cel putin in directiile de interes comun, in cazul de fata promovarea brandului Alexandru Ciucu, implicit a sa personala.

Asadar, ce inseamna sa faci PR cu stil?

Sa te transpui in pielea clientului? Asta cred ca e deja prea mult si poarta alt nume, folosind un limbaj “nespecializat”. De fapt, nici eu nu am un raspuns foarte clar. Cert e ca oricine lucreaza in PR trebuie sa aiba un stil cat se poate de original.

In incheiere si din egoism comercial, ii multumesc lui Alexandru Ciucu ca mi-a aratat acest mare gap intre comunicare pur corporate si cea pur individuala.

Madalina Iacob – Cu un background educational in domeniul jurnalismului si al comunicarii, mi-am inceput cariera ca jurnalist, si, dupa 4 ani de presa si TV, am imbinat utilul cu placutul si am luat-o pe drumul relatiilor publice si al comunicarii. Am cumparat si am vandut timp de 2 ani servicii de comunicare si solutii integrate de PR pentru companii nationale si agentii multinationale. In urma cu aproximativ 1 an, m-am gandit ca este timpul sa fac diferenta dintre cantitate si calitate si am intrat in randul antreprenorilor inaugurand fabrica de profesionalism in relatii publice si comunicare.{/viewonly} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.