Chelgate România a lansat a doua ediție a programului de mentorship în relații publice pentru studenți „PR Ad-Hoc”. Prin intermediul acestui program li se oferă studenților posibilitatea să ia parte la întâlniri cu specialiștii în comunicare din companii și agenții și să se înscrie la programul de mentorship de 2 luni la Chelgate.
Primele două întâlniri cu studenții au avut loc la Facultatea de Științele Comunicării și Jurnalism din cadrul Universității din București și la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative. Studenții au avut ocazia să afle ce înseamnă să lucrezi în domeniul comunicării, de ce calități au nevoie pentru o carieră în domeniu, cum arată o zi de birou din viața unui om de comunicare de la specialiști recunoscuți ca Mirela Meiță (General Manager Chelgate), Georgeta Dinu (Corporate communication and Public Affairs Director Labormed), Codruța Hedeșiu (Communication Officer UNICEF), Mădălin Nițiș (Corporate Communications Manager Visa Europe) și Diana Scarlat (jurnalist Jurnalul Național).
Chelgate consideră că prin participarea timp de 2 luni la programul PR AD HOC studenții au oportunitatea de a afla ce înseamnă să lucrezi într-o agenție, dacă sunt potriviți pentru acest domeniu. Seminariile de informare în universități vor continua. Următorul seminar va avea loc vineri, 16 martie 2012, ora 12:00 la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir, Facultatea de Științe Politice, , intrarea D2, etaj 1. Invitații speciali ai acestei întâlniri vor fi Mihaela Iordache (Head of Public Relations &Internal Communication Emporiki Bank), Alexandru Șeremet (Director de Comunicare BMW România) și Mirela Meiță (General Manager Chelgate).
Înscrierile pentru programul de mentorship vor avea loc în perioada 16-22 martie 2012, iar anunțarea celor doi studenti care au fost selectați pentru a efectua stagiul de două luni se va face până pe 30 martie 2012.
Studenții care vor să se înscrie în programul PR Ad-Hoc trebuie să convingă echipa Chelgate că sunt creativi, proactivi și își doresc foarte mult să lucreze în domeniu cu ajutorul unui text descriptiv de maxim 300 de cuvinte prin care să puncteze prin ce se diferențiază de ceilalți competitori și să-i convingă pe recrutori că merită să intre în acest program. Cele mai reușite 6 texte vor participa la un “altfel de interviu” cu membrii echipei. Pe parcursul stagiului studenții se vor implica în proiectele agenției, vor învăța ce înseamnă să organizezi un eveniment, să faci o strategie de PR, să faci cercetare pentru o campanie sau o acțiune, să redactezi corect materiale pentru presă. În plus, ei vor beneficia bilunar de traininguri gratuite susținute de specialiștii din agenție: Relația cu presa; Cum să redactezi corect materiale de PR; Personal Branding și Public speaking.