Chelgate România lansează programul de mentorship în relații publice pentru studenți „PR Ad-Hoc”. Prin intermediul acestui program li se oferă studenților posibilitatea să acumuleze cunoștințe practice care să-i ajute să se angajeze mai ușor după finalizarea studiilor universitare. Înscrierile la PR Ad-Hoc vor avea loc în perioada 15-22 octombrie 2011, iar anunțarea celor doi studenti care au fost selectați pentru a efectua stagiul de o lună și jumătate se va face până pe 5 noiembrie.
Studenții care vor să se înscrie în programul PR Ad-Hoc trebuie să convingă echipa Chelgate că sunt creativi, proactivi și își doresc foarte mult să lucreze în domeniu. Nu trebuie să trimită CV-uri, scrisori de intenție sau eseuri. Tot ce trebuie să facă doritorii este să trimită în perioada 15 -22 octombrie un text descriptiv de maxim 300 de cuvinte prin care să puncteze prin ce se diferențiază de ceilalți competitori și să-i convingă pe recrutori că merită să intre în acest program. Cele mai reușite 6 texte vor participa la un “altfel de interviu” cu membrii echipei. În urma interviurilor care vor avea loc în perioada 23 octombrie – 1 noiembrie, vor fi aleși 2 căștigători care vor putea începe să lucreze part time la Chelgate din data de 7 noiembrie 2011.
Pe parcursul stagiului studenții se vor implica în proiectele agenției, vor învăța ce înseamnă să organizezi un eveniment, să faci o strategie de PR, să faci cercetare pentru o campanie sau o acțiune, să redactezi corect materiale pentru presă. În plus, ei vor beneficia bilunar de traininguri gratuite susținute de specialiștii din agenție: Relația cu presa; Cum să redactezi corect materiale de PR; Personal Branding și Public speaking.
La încheierea programului de mentorship, Chelgate va organiza un eveniment pentru cei doi stagiari. În plus, ei vor primi o adeverință de practică, o scrisoare de recomandare și, în cazul în care dovedesc că sunt pasionați de PR și au abilitățile necesare pentru a reuși în acest domeniu, ar putea fi chiar angajați atunci când agenția scoate la concurs noi posturi.
PR Ad-Hoc nu este doar un simplu internship în PR, este un mentorship, cu o componentă practică forte concreta, care le oferă studenților mult mai multe oportunități de dezvoltare decât un internship obișnuit. Fiecare din cei doi tineri stagiari va avea câte un mentor care îi va ajuta să înțeleagă mai ușor cultura organizațională a firmei și îi va îndruma pe tot parcursul șederii lor în firmă.
Chelgate este o companie britanică de relaţii publice, afaceri publice şi consultanţă. înfiinţată în anul 1988, Chelgate are sediul central la Londra, birouri la Bucureşti şi Bruxelles şi o reţea de asociaţi în întreaga lume. Biroul din România a fost deschis în 2005 şi a derulat contracte importante alături de companii multinaţionale şi instituţii centrale şi locale. Chelgate România acordă consultanţă în comunicare atât sectorului privat, cât şi celui public.
{mosloadposition user9}