PayPoint România, principalul operator de plăți în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail anunță lansarea unei noi campanii TV.
Campania se concentrează asupra varietății serviciilor și a tipurilor de plăți disponibile prin sistemul PayPoint iar direcția de comunicare pleacă de la atributele care fac din PayPoint un ajutor real în viețile românilor: rețeaua națională de peste 10.200 puncte de plată, portofoliul format din peste 120 de furnizori parteneri din domenii variate, proximitatea magazinelor, rapiditatea în efectuarea plăților și siguranța tranzacțiilor. Toate aceste elemente fac din PayPoint acel canal de plată care îi ajută pe utilizatori să câștige timp, beneficiile fiind surprinse şi în execuții.
Pentru a transmite acest mesaj cât mai eficient, campania TV spune poveștile unor oameni obișnuiți care trebuie să facă o varietate de plăți în decursul unei zile – diverse facturi, încărcarea creditului de telefon mobil, cumpărarea rovinietei, transferul de bani. Efectuarea tuturor plăților la ghișee diferite se traduce prin timp pierdut pe drumuri și la cozi. În acest context, PayPoint vine cu soluția: posibilitatea de a rezolva toate plățile rapid, în același loc, cu un singur drum la un magazin partener din proximitate. Astfel, consumatorii se pot bucura în timpul câștigat de mici răsfățuri, activități care le fac plăcere cu adevărat.
Campania este declinată în două execuții TV diferite, care surprind două situații în care s-ar putea identifica orice român. Echipa de creație a făcut apel la povești de viață cu care publicul poate rezona ușor, printr-o comunicare destinsă şi amuzantă. Totul sub sloganul “PayPoint. Recomandat de milioane”, susținut de milioanele de tranzacții efectuate lunar prin acest sistem și de milioanele de consumatori satisfăcuți.
„Cum era firesc, compania noastră s-a dezvoltat foarte mult de la momentul spoturilor inițiale. Dacă la început ne-am axat pe serviciul Plăți Facturi, care a fost și vectorul de imagine, PayPoint a evoluat și a adăugat noi și noi servicii, ceea ce ne-a consolidat poziția de «specialiști în plăți». Astăzi, consumatorii noștri rezolvă problema tuturor plăților în gospodărie cu un singur drum la oricare din cele peste 10.200 magazine partenere din întreaga țară. Suntem foarte bucuroși că putem oferi românilor un sistem de plată modern și convenabil, care îi ajută să câștige timp pentru ceea ce contează, acesta fiind şi mesajul spot-urilor din campania curentă.” a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
Cele două spoturi: