Pe parcursul a 10 zile în care Bucureştiul a vibrat în note de eleganță, exuberanţă și pasiune pentru design, Romanian Design Week inspired by Peroni a reuşit încă o dată să aducă în atenţia publicului combinaţia perfectă între design, noile trenduri, oameni pasionaţi de frumos şi momente care i-au adus împreună.
În calitate de susţinător al stilului, eleganţei şi creativităţii, Peroni Nastro Azzuro a invitat cele peste 20.000 de persoane care au trecut pragul expoziţiei centrale să descopere arta de a fi o gazdă perpetuă şi perfectă, reflectate de obiectele expuse în cadrul expoziţiei Instalart/Obiect/002 inspired by Peroni. Lucrările din Casa di Peroni, din cadrul Romanian Design Week, realizate de tinerii designeri Emil Daniel Vatavu, Madalin Gheorghe, Ovidiu Subțire, Ionuț Viorel Piturlea, Sarah Denis Ambrozie, Silviu Aldea și Sorin Leonties, au reflectat în obiecte de design valorile brandului şi ospitalitatea tipică italienilor, confirmând misiunea asumată de Peroni, de identificare a minţile creative şi de sprijinire a tinerilor designeri români.
Mai mult decat atât, anul acesta blogul Peroni Diario a devenit încă o dată jurnalul oficial al evenimentului şi a documentat întreaga experienţă prin opinii, interviuri şi materiale dedicate care au redat momentele din cadrul Romanian Design Week – Inspired by Peroni. Proiectul “La Bella Gente di RDW” a reunit pe blog povestea expoziţiei, prin cuvintele şi fotografiile tinerilor iubitori de artă, design şi belleza în toate formele ei, prezenţi la eveniment.
Romanian Design Week 2014, unul dintre cele mai importante evenimente ale industriei creative locale, care reuneşte lucrările unora dintre cei mai importanţi designeri şi creativi români, a avut loc anul acesta între 16 şi 25 mai şi a avut ca temă importanţa designulului în spaţiile publice şi rolul acestuia în modul în care relaţionăm, comunicăm şi ne îmbunătăţim viaţa.
Implicarea Peroni în proiectul realizat alături de Instalart, asociaţia culturală care îşi propune să promoveze şi să susţină artele tridimensionale, a venit în continuarea activităţilor prin care brandul şi-a afirmat de-a lungul timpului înclinaţia către design, rafinament, stil şi creativitate, fiind un susţinător al iniţiativelor artistice inspirate de simbolurile stilului Italian.
Parteneri media: Radio Gold FM, Zeppelin, Igloo, Designist, Arhiforum, Arhitectura, Modernism, Artclue, Veioza Arte, Designandlovingit.tumbler.com, Tataia, All Hollow, Bucharest Tips, Molecule F.