Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Povestea merge mai departe pentru concurentii Vocea Romaniei

ProTv

Pentru a patra oară, “Vocea României”, competiţia naţională a adevăratelor voci va aduce în faţa telespectatorilor începând din toamnă, un nou sezon plin de personalitate, emoţie, curaj şi surprize muzicale. Cel mai puternic show de televiziune, aşa cum o arată şi audienţele înregistrate în ediţiile precedente, va da startul în această toamnă unei noi ediţii pline de spectacol şi voci deosebite.

Concurenţii sunt pregătiţi să îi surprindă pe juraţi şi pe telespectatori cu vocea lor şi să intre în competiţia pentru râvnitul trofeu “Vocea Romaniei”.

Vocea României reprezintă o adevarată rampă de lansare pentru concurenţi, este o experienţă unică şi solicitantă. Concurenţii sezoanelor precedente ale emisiunii sunt dovezile faptului că participarea i-a ajutat foarte mult pe plan profesional, primind un aport de imagine ridicat. Foarte mulţi dintre ei, nu au încetat să îşi urmeze visul, iar în prezent au proiecte importante cu case mari de producţie din România.

De la Vocea României, direct în topuri alături de una dintre cele mai sexy artiste! Anthony Icuagu, concurent în primul sezon al emisiunii în echipa lui Smiley, este deja un nume important în muzica românească şi datorită carierei muzicale proprii, dar şi datorită pasiunii sale de a regiza videoclipuri. Muzica, o pasiune foarte importantă pentru el, a început de la nivelul de compozitor, însă convins de cei din jurul său, a hotărât că îi stă mai bine în postura de cântăreţ.

Anthony Icuagu a lansat în 2013 single-ul Masquerade, iar în ultima perioadă a realizat o serie de coveruri alături de Xonia – Say Something sau Dear Darlin’. Recent, alături de Universal Music a lansat un nou single şi un nou videoclip, Sunbright, un feat cu Giulia.

“Am semnat cu o casă de discuri, am lansat cateva piese, insă eu am avut o perioada in care m-am concentrat pe partea de regie şi mă pot lăuda cu peste 60 de videoclipuri la activ. Muzica este prima mea dragoste şi nu am renunţat niciodată la ea, doar că din când în când ne mai dăm câte o pauză. Am simţit nevoia să mă retrag în studio şi să lucrez mai mult acolo, pana când îmi găsesc o direcţie care să mă reprezinte şi care să îmi placă 100%. Acum două săptămâni am lansat oficial un nou concept de live-band alături de Xonia, aşa că pot spune că în momentul acesta sunt pregătit să arăt publicului cine sunt eu ca artist şi pot să sper că lor le va plăcea”, declară Anthony.

Excentrica Iulia Dumitrache, o prezenţă surprinzătoare a sezonului trecut în echipa Loredanei, recunoaşte că viaţa i s-a schimbat în bine în urma concursului. A cunoscut oameni noi, şi-a făcut mulţi prieteni şi a evoluat din punct de vedere profesional. “Imediat după concurs am reuşit să-mi găsesc o echipă de producători şi compozitori cu care am lansat deja un prim single numit K.O… şi îl pregătim pe următorul”, ne-a mărturisit Iulia.

Îl apreciază foarte mult pe fostul ei coleg din concurs, Adrian Nour, şi a rămas profund impresionată de modul în care acesta a reuşit să transmită publicului melodiile pe care le-a interpretat. În acelaşi timp, spune că i-ar placea foarte mult să poată face un featuring cu el. Dacă ar fi să mai participe încă o dată la Vocea României, şi-ar dori să poată face parte din echipa noului antrenor, Tudor Chirilă.

Ei sunt doar câţiva dintre cei care au reuşit să-şi facă loc printre artiştii din România şi să cucerească publicul cu vocea lor.

“Vocea României” este emisiunea care a atins recorduri de audienţă in ediţiile precedente. Show-ul a obținut rezultate record la PRO TV încă de la primul sezon, iar succesul a fost din ce în ce mai mare: 8,5 rating şi 26% share în anul 2011, 12 rating şi 26,4% share în 2012 şi 13,2 rating şi 30,5% share în 2013. Datele au fost oferite pentru publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

După ce, timp de trei sezoane, a ţinut milioane de români în faţa televizoarelor, adevărata competiţie a vocilor continua cu un nou sezon “Vocea României”, in aceasta toamna la Pro TV.

The Voice este un format internațional cu o popularitate imensă, care a câștigat în ultimul an mai multe premii importante precum Prime Time Emmy Award (Outstanding Reality-Competition program), Critics’ Choice Television Awards (Best Reality Series Competition) sau Billboard Mid-year Music Awards (Best music Reality Show).

Bucuresti, 29.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.