Mercury360 dezvoltă și implementează pentru al patrulea an consecutiv Serbările Timișoreana
Agenția de servicii de marketing integrate, Mercury360, a câștigat implementarea seriei de evenimente “Serbările Timișoreana” pentru marca Timișoreana aparținând Ursus Breweries, marca de bere cea mai populară și mai bine vândută din România.
Mercury360 organizează această serie de evenimente pentru al 4-lea an consecutiv. Anul acesta selecția s-a făcut în două etape: una pentru alegerea platformei de comunicare și a conceptului de eveniment și cea de-a doua pentru implementare. Mercury360 a propus atât conceptul câștigător cât și cea mai eficientă soluție de implementare.
Seria de evenimente Serbările Timișoreana reprezintă una din activitățile principale ale brandului din perioada verii și este menită să ofere o experiență complexă de brand consumatorilor, punându-i în contact cu lumea de tradiție și valori care a făcut ca povestea Timișoreana să dăinuie în timp.
“Prin Serbări încercăm an de an să contribuim la crearea unei legături emoționale între consumator și brand, oferind fiecăruia posibilitatea de a face parte din lumea Timișoreana. Și în vara aceasta îi vom invita pe consumatori să se bucure la o halbă strașnică de bere Timișoreana, conform tradiției. Avem alături parteneri de încredere precum Mercury360, care înțeleg brandul, dar și proiectul în detaliu și ne dorim ca la sfârșitul campaniei să demonstram că am fost o echipă care a dus povestea mai departe cu excelență”, declară Cristina Gherman, Senior Brand Manager Timișoreana.
In 2012, Serbările Timișoreana vor vizita 5 orașe din România, iar caravana va poposi câteva zile în fiecare locație, în perioada iunie – august, pentru a lăsa locuitorilor timp să se bucure de o bere cu tradiție și de momentele special gândite pentru a-i face să se simtă bine. Anul acesta avem câteva surprize pregătite pentru ei și îi invităm pe această cale să vină în număr cât mai mare la evenimentele Timișoreana.
Proiectul cuprinde actiuni integrate de comunicare BTL (evenimente și activări în piață), ATL, PR și Online și este administrat în colaborare de câteva agenții specializate: Mercury360 Communications, GMP, 2Active PR, GPX și Mediascope.