Plus: workshopuri dedicate e-commerce cu experți internaționali și cu “giganții” Google și Facebook
Jucătorii consacrați, antreprenorii sau oamenii de marketing din domeniul e-commerce au câteva argumente importante pentru care vor participa la ICEEfest, în acest an: o prezentare mai puțin obișnuită a eMag, discuții aprofundate despre vânzări online folosind Google și Facebook dar și workshopuri intensive cu experți internaționali independenți cunoscuți.
Cel mai important eveniment din Europa Centrală și de Est dedicat Internetului, lansează în 2015 un nou concept: “I CEE the stars” – povestea de succes a unui proiect care a pornit din CEE și a reușit la nivel regional sau global. În 2015, momentul este dedicat eMag.
”ICEEfest celebrează, începând din acest an, ideea de bază a festivalului: cum jucătorii din piețele emergente pot face diferența în afaceri la nivel regional și global? Anul acesta, povestea de succes se concentrează asupra eMag și a lui Iulian Stanciu, antreprenorul care a jucat un rol major în povestea companiei”, se arată pe site-ul festivalului.
Iulian Stanciu va susține o prezentare, urmată de o sesiune de întrebări și răspunsuri. Omul de afaceri e cunoscut ca antreprenor de succes și în alte domenii, cel mai recent exemplu de proiect inițiat de el fiind “Beraria H” (care s-a propulsat direct pe locul 1 topul horeca, în București, la doar un an de la lansare).
În plus, reprezentanții companiilor care fac vânzări online pot afla, de la specialiști internaționali recunoscuți în domeniu, precum și de la “giganții internetului”, cum să crească vânzările folosind online-ul.
Ivan Imhoff (“House of Kaizen”) și Lukasz Zelezny (“uSwitch”) – doi dintre cei mai apreciați speakeri din Europa în domeniul e-commerce – vor participa la un workshop amplu, ”The performance marketing experts”, care va avea loc în cea de-a doua zi a festivalului, în 12 iunie. Lukasz Zelezny îi va învăța pe cei prezenți cum să facă SEO și social media „like a boss”, în timp ce Ivan Imhoff le va spune celor prezenți că, atunci când vine vorba de optimizarea ratei de conversie a unei campanii, „Totul este psihologic” – o analiză profundă a mecanismelor care influențează amatorii de cumpărături online.
În plus, giganții Facebook și Google vor susține, prin reprezentanții lor la festival, două workshopuri intensive. Experții Facebook vor vorbi despre „Performance Marketing in a Multi-Device World” (“Marketing de performanță într-o lume cu multiple dispozitive”), la care vor participa Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook și Robert Bednarski, Head of CEE la Facebook.
Tot în a doua zi a festivalului, Google va susține workshopul ”Video and mobile: the two winning strategies in online performance” (“Video și mobil, cele două strategii câștigătoare pentru performanța în online”), la care vor participa Julia Karr, Branding Expert Google US, și Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google România.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Mașina oficială a festivalului este Toyota Hybrid. Bilete se găsesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.
IMPORTANT: Jucătorii din domeniul eCommerce care doresc să participe exclusiv la a 2-a zi a festivalului pot cere acest lucru via e-mail: tickets@thinkdigital.net.