Pe piata absorbantelor, top-of-mindul majoritatii este usor de ghicit. Lista cu posibilele alegeri nu este foarte diversificata si atunci cand un nou brand de absorbante a incearcat sa isi faca loc, a avut nevoie de o echipa la fel de tanara si ambitioasa ca si el. Avand acestea in comun si, in plus, un concept fresh, am castigat pitchul si ne-am apucat de treaba.
Lady Anion, un brief curajos
Am stat de vorba cu femeile, am incercat sa descoperim ce nevoi au si sa intelegem daca brandul nostru poate veni in intampinarea acestor nevoi cu ceva nou.
“Sa nu se desprinda de lenjerie si sa fie confortabil, un material delicat, care sa nu creeze iritatii, cum e bumbacul.“ (Delia, 26 ani)
Lady Anion sunt absorbante naturale, concepute din bumbac organic, cel mai sanatos material care intra in contact cu pielea. Am considerat ca pentru targetul nostru, femeile educate, care acorda o atentie deosebita stilului de viata, o pozitionare bazata pe acest beneficiu va fi cea mai eficienta.
A urmat prima parte a campaniei
O campanie integrata de comunicare, in care am folosit mai multe medii, ATL si BTL pentru a spune povestea acestor absorbante. O poveste care incepe in lanurile insorite de bumbac, si se termina in forma unui absorbant cu 8 straturi functionale, care protejeaza sanatatea femeilor in acea perioada delicata. Dintre realizarile din prima parte a campaniei, amintim:
・ Site-ul lady-anion.com: design inovator, programare de ultima generatie, cu parallax scrolling.
・ Activare indoor in reteaua Salon TV – slide-uri informative despre bumbacul organic, produs in 45 de locatii, 148 monitoare, cu un total de 6 360 de difuzari/zi.
・ Comunicare in store – prima rigleta „vorbitoare”, in 25 de magazine Real care … le striga pe femei la raft. Si bineinteles, mostre de bumbac organic, plasari suplimentare, catalog de produs.
・ Campanie online adresata marilor comunitati online de femei: advertoriale si concursuri interactive.
・ Aparitii in Beau Monde si OK!, cu un tiraj total de 45 000 de exemplare. Adverotorial si insert de produs.
・ PR BLITZ – promoterite imbracate in rochii albe, avand coronite naturale si cosuri pline de flori reale din bumbac, au prezentat produsul in zece redactii. In urma acestuia am avut aparitii in 7 publicatii dedicate femeilor si un articol online pe 121.ro., in continuarea campaniei de presa.
・ Campanie TV – spot informativ pe cinci statii tv dedicate publicului feminin.
Armada si Lady Anion
„Lucram ca o echipa cu cei de la Armada. Suntem toti tineri si cu pofta de munca si asta se vede si in rezultate. Pe partea de comunicare, le lasam mana libera, in timp ce noi muncim pentru a face cat mai bine loc in piata si a ne largi reteaua de distributie. Pana acum suntem foarte multumiti de rezultate si avem planuri mari pe mai tarziu.” Radu Mihai, director de vanzari Perfect Care Distribution.
Planuri de viitor
“Vorbim despre o piata cu doi lideri foarte puternici. Si totusi, produsul aduce noutatea; este primul absorbant natural din bumbac organic. Am construit, asadar, o strategie de a comunica acest beneficiu, printr-o abordare neconventionala, de la raftul care “te striga” , pana la site-ul cu format de ultima generatie. Pentru o prima parte a comunicarii am vrut ca femeile sa afle de existenta acestui produs si sa il incerce. Pregatim insa o campanie de branding pentru perioada urmatoare.”, Tiberiu Tuluca, General Manager Armada.
Echipa
Art Direction & Design: Silvia Dumitru
Copywriting: Loredana Marin
Strategie si Project management: Maria Bucur
Director de Creatie: Adrian Albu