Centrul Comercial Orhideea isi rasplateste clientii cu mii de premii instant si un weekend prelungit la Roma pentru doua persoane, premiul cel mare al tombolei. In perioada 21 iulie – 12 august se deruleaza, în parteneriat cu Magic FM, campania de vara care le-a pregatit bucurestenilor lozuri cu premii instant (gentute frigorifice, evantaie, brelocuri) si marea tombola. Fiecare client Orhideea are sansa de a castiga la extragerea din 12 august, ora 19, un weekend prelungit la Roma pentru doua persoane sau unul dintre cele 25 de premii surpriza.
Participarea la tombola se face dupa prezentarea unui bon fiscal emis de unul dintre magazinele centrului comercial, in valoarea de minim 50 de lei. Fiecare client va primi alaturi de cuponul de înscriere la tombola lozul Orhideea norocoasa cu premii instant.
Aparuta in 2003 in peisajul bucurestean, Orhideea a devenit deja locatia ideala pentru “Cumparaturi in centrul orasului” prin cele 7 restaurante si cafenele, 52 de magazine gazduite si hypermarketul Carrefour si prin cei 12.400 mp alocati galeriei comerciale si prin cele 1.600 de locuri gratuite de parcare.
Acestea sunt, desigur, motivele pentru care Centrul Comercial a ajuns pe locul 3 in lume din punctul de vedere al traficului de consumatori (dintre centrele comerciale care au în componenta Hypermarketul Carrefour). Pentru cei aproape 1 milion de clienti care il tranziteaza lunar, Centrul Comercial Orhideea este, in acelasi timp, un loc ideal pentru cumparaturi si un spatiu agreabil pentru intalniri sau petrecerea timpului liber.
Cumpara in Orhideea si ajungi la Roma!
{mosloadposition user10}