Cea mai recenta campanie COSMOTE dezvoltata de Ogilvy Romania isi propune sa le prezinte clientilor operatorului de telefonie mobila o oferta deosebita – prin activarea optiunii MINI acestia primesc 50 de minute şi 50 de SMS-uri in reteaua COSMOTE si 15 MB de trafic de Internet pe mobil – alaturi de sansa de a castiga până la 10.000 de euro/zi NET sau Marele premiu de 40.000 euro NET,dar si multe alte premii speciale: smartphone-uri şi tablete de ultima generaţie, premiile ajungand la valoarea totala de peste jumatate de milion de euro.
Este o campanie ancorata in actualitate, iar abordarea Ogilvy porneste de la ilustrarea unei dorinte relativ firesti: aceea de a fi putin mai bogat in fiecare zi. Iar campania nu vorbeste despre o promotie care te poate transforma peste noapte in posesor de yacht, ci despre o promotie la care poti castiga constant, putin cate putin. Cat sa-ti poti implini acele mici placeri la care visezi de multa vreme.
Echipa Ogilvy a dorit sa gaseasca un element surprinzator si in acelasi timp perfect verosimil. Ceva care sa rezoneze cu modul in care oamenii privesc de obicei lucrurile. Desi marea majoritate a oamenilor viseaza la un premiu care sa permita retragerea in glorie pe o insula tropicala, vor fi mereu tentati sa minimizeze riscul si sa participe la un concurs care ofera mai multe sanse de a ramane cu ceva concret la sfarsitul zilei. Astfel incat dramatizarea unui castig constant a parut logica si ofertanta din punct de vedere creativ.
"In ultimii ani în publicitate au apărut întâi departamentele de Strategie care ne-au învățat sa fim dublu coerenti, apoi a apărut Criza care ne-a învatat să fim dublu temători.
Ce mă bucură în mod special legat de campania asta, e că avem din nou ocazia să facem oamenii sa rada, facandu-ne doar curajul de-a fi putin mai degajati" – a spus Emil Comsea, Art Director Ogilvy.
Campania se desfasoara in perioada Martie-Aprilie 2012. Filmarile au fost realizate sub indrumarea regizorului Wiebke Berndt, de catre casa de productie Tandem Film.
Echipa Ogilvy care a realizat campania este formata din Titus Dumitrescu – Grup Creative Director, Emil Comsea – Art Director, Alexandru Badarau – Copywriter, Andreea Hascu – Account Director, Iuliana Grigore – Account Manager, Oana Ioja – Account Executive.
Echipa care a coordonat realizarea campaniei din partea COSMOTE Romania este formata din: Dana Bursuc – Senior Marketing & Communication Manager, Mirela Ghita – Head of Prepaid & VAS, Cosmin Toma – Brand Manager.