Posta Romana doreste sa faca o serie de precizari ca urmare a comunicatului dat publicitatiii de Artexim, institutie aflata in subordinea Ministerului Culturii si Cultelor, care reclama faptul ca intarzierea promovarii festivalului George Enescu pe CNN se datoreaza operatorului national in domeniul serviciilor postale.
Coletul, expediat prin serviciului EMS (Express Mail Services), a intrat in reteaua postala pe data de 26 februarie, iar a doua zi, pe 27 februarie, la ora 06:55 dimineata, acesta a fost incarcat in avionul firmei transportatoare, Air France, parasind teritoriul Romaniei.
Reprezentantii Artexim au reclamat nelivrarea coletului la destinatie, telefonic, in data de 5 martie 2007. Incepand din ziua primirii reclamatiei telefonice, angajatii Postei Romane au notificat, zilnic, atata firma transportatoare, cat si oficialii postei din Marea Britaniei in legatura cu intarzierea livrarii coletului.
Pana in prezent, oficialii celor doua companii nu au raspuns solicitarilor Postei Romane.
Mentionam ca in cazul serviciului EMS, Posta Romana a inregistrat, anul trecut, un procent de 0,2 la suta reclamatii intemeiate, procent care se incadreaza in normele internationale de maxim 1 la suta.
{mosloadposition user10}