Veniturile SAS Cloud au crescut cu 19% în 2021
BucuSAS, lider în analytics, își pariază cu îndrăzneală viitorul pe o platformă puternică de analiză în cloud și soluții AI cloud-first, abordare care facilitează transformările digitale ale clienților. De altfel, în ciuda presiunii și incertitudinii pandemiei, veniturile globale ale SAS din cloud au crescut cu 19% în 2021, iar SAS își extinde portofoliul de industrii cu soluții care sprijină life sciences, energie și martech.
Potrivit McKinsey & Company, 70% dintre companiile care folosesc tehnologia cloud plănuiesc să-și crească bugetele cloud. Se estimează că piața publică de cloud computing va crește până la 800 de miliarde de dolari până în 2024, cu implementări în toate industriile – retail, media, telecomunicații, educație, servicii bancare, asigurări și multe altele.
Noul studiu Total Economic Impact al Forrester Consulting arată că organizațiile care implementează SAS® Viya® pe Microsoft Azure pot observa profituri semnificative în doar 14 luni. De fapt, o companie și-a triplat investiția în trei ani, rezultate care vor fi explorate în cadrul webinarului din 18 mai, Driving 204% ROI With SAS Viya On Microsoft Azure.
Drumul către cloud
Utilizând competențele deja consacrate ca o punte către viitor, pasul nr. 1 în strategia companiei a fost dezvoltarea SAS® Viya® ca o platformă de analiză pe cloud. Acest efort s-a desfășurat concomitent cu investițiile în parteneriate strategice, inclusiv cel cu Microsoft Azure. Recent, SAS a creat un parteneriat cu Cosmo Tech pentru a-și consolida capacitățile de simulare digital twin.
„Ne-am transformat portofoliul pentru a fi cloud-native și cloud-portable, astfel încât clienții să-și poată accelera trecerea către cloud și să-și extindă utilizarea analytics, machine learning și AI”, a declarat Bryan Harris, Vicepreședinte Executiv SAS și Chief Technology Officer. „În cele din urmă, ne dorim ca platforma și soluțiile noastre să reprezinte o parte importantă a inovației în analytics pentru fiecare client.”
Întrucât SAS este atât cloud-first, cât și cloud-agnostic, a ajuta clienții să gestioneze complexitatea analizării datelor în cloud reprezintă a doua sa natură. „Clienții noștri nu trebuie să se streseze cu privire la complexitatea datelor sau la detaliile rulării sarcinilor de lucru analitice în cloud deoarece SAS le oferă expertiza de care au nevoie”, a declarat Jay Upchurch, Vicepreședinte executiv și Chief Information Officer SAS – care conduce, de asemenea, SAS cloud business. „SAS Analytics în cloud oferă clienților noștri un avantaj distinct, indiferent dacă folosesc SAS Viya sau o soluție industrială.”
SAS își ajută clienții progresiști să obțină mai ușor rezultate în cloud
Angajamentul SAS față de inovarea în cloud și AI se reflectă și prin succesul clienților săi. Printre aceștia se numără:
• Georgia-Pacific folosește SAS® Analytics pentru IoT prin SAS Viya pe AWS și își transformă digital operațiunile de de producție și comerciale. Folosind SAS, Georgia-Pacific a înregistrat o reducere cu 30% a timpului pierdut în fabricile sale și a reușit să rezolve anticipat problemele lanțului de aprovizionare pentru a se asigura că livrările comerciale au ajuns la timp și în totalitate.
• Inland Revenue New Zealand s-a transformat digital folosind SAS Viya. Această schimbare a ajutat agenția să sporească conformitatea, să economisească banii contribuabililor și să îmbunătățească experiența clienților.
• Iveco Group, un producător global de camioane, s-a transformat digital folosind SAS Viya. Analiza SAS în cloud ajută Iveco Group să reducă rechemarile de camioane prin soluționarea proactivă a problemelor clienților înainte ca acestea să devină probleme majore.
• North Carolina Collaboratory analizează datele senzorilor IoT din congelatoarele de depozitare a vaccinurilor COVID-19 pentru a consolida integritatea lanțului de frig și pentru a îmbunătăți livrarea dozelor, în special în comunitățile rurale și defavorizate.
Alți clienți care se bucură de puterea de transformare a SAS Viya sunt Kellogg’s, Ahold Delhaize și statul Idaho. În 2021, SAS a realizat cea mai mare creștere a veniturilor din cloud de la clienții din Asia Pacific (creștere de 48%) și EMEA (creștere de 29%).
SAS se diferențiază printr-un portofoliu amplu de soluții bazate pe inteligență artificială
Experiența și expertiza SAS se consolidează constant prin noile soluții dezvoltate, cele mai noi completări incluzând:
• SAS 360 Match. Pe măsură ce giganții media din streaming se confruntă cu pierderi la nivel de abonamente, SAS oferă tehnologie specifică ce îi ajută să pună în prim plan dorințele consumatorilor. Această soluție martech oferă o platformă de difuzare publicitară bazată pe cloud, complet integrată cu alte tehnologii SAS, inclusiv platforma de date despre clienți, planificarea și strategia de marketing și optimizarea parcursului clienților. Ea eficientizează întregul proces de implicare a clienților – de la publicitate, la marketing, la implicarea clienților și, în cele din urmă, conversie.
• SAS Clinical Enrollment Simulation Cloud. Pandemia a evidențiat importanța studiilor clinice în dezvoltarea de vaccinuri și tratamente care salvează vieți. Această nouă ofertă software-as-a-service, construită pe SAS Viya, permite organizațiilor de life sciences și de cercetare contractuală să simuleze virtual rezultatul proceselor complexe de înscriere a studiilor clinice. Disponibilă mai târziu în acest an pe Microsoft Azure Marketplace, această soluție folosește un motor puternic de simulare a evenimentelor discrete (DES) pentru a modela procesul de înscriere a studiilor clinice pe măsură ce evoluează în timp, facilitând informații îmbunătățite pentru a ghida strategia de înscriere și pentru a îndeplini obiectivele contractate pentru pacienți. Rezultatul este o planificare mai rapidă și mai strategică a înscrierii în studiile clinice.
• SAS® Grid Guardian AI. Soluția de analiză IoT ajută companiile energetice să reducă costurile, să protejeze lucrătorii din domeniu și să îmbunătățească fiabilitatea rețelei energetice. Aplicând edge computing, AI și machine learning la emisiile de frecvență radio (RF) care vin de la echipamentele de distribuție a energiei electrice, SAS ajută companiile energetice să înțeleagă mai bine când pot apărea defecțiuni ale echipamentelor aeriene, astfel încât să poată prioritiza programele de întreținere, pentru a crește siguranța, fiabilitatea și timpul de funcționare.
Echipele SAS Hackathon inovează cu SAS în cloud
SAS Hackathon este un incubator pentru inovație și testare pentru AI în cloud. Echipele de hackathon folosesc SAS Viya pe Microsoft Azure, împreună cu instrumente open-source, pentru a ajuta la rezolvarea unora dintre cele mai dificile probleme sociale și economice din lume.
Hackathonul SAS din acest an a cuprins 64 de echipe, reprezentând 135 de organizații și 75 de țări. O echipă indoneziană a folosit analize avansate pentru a ajuta guvernul local din Jakarta să optimizeze distribuția ajutorului COVID către milioane de întreprinderi mici și mijlocii. O altă echipă din Wisconsin a folosit inteligența artificială pentru a analiza rezultatul politicilor și procedurilor de execut