Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Porsche Cayenne Hibrid

Obiectivul este scaderea cu 25% a consumului de carburant in conditii de trafic urban

Porsche, o companie renumita pentru masinile performante si modelele SUV, a dezvaluit primele detalii ale prototipului Cayenne SUV hibrid, oferind o privire asupra tehnologiei pe care compania o va oferi clientilor sai pana la sfarsitul decadei.

 

Porsche si-a stabilit drept obiectiv un consum mediu de 9,8 l/100 km pentru modelul Cayenne Hibrid. Dezvoltarea ulterioara va face posibil un consum mediu de 8,9 l/100 km.
   
Cayenne Hibrid va folosi un design full-hibrid, modulul hibrid (ambreiaj si motor electric) este pozitionat intre motorul cu combustie interna si transmisie fata de conectarea prin intermediul unui sistem de planetare. Porsche a ales acest design deoarece configuratia in linie este compatibila cu actuala platforma Cayenne. De asemnea sistemul s-a dovedit mai eficient in ceea ce priveste consumul de carburant in teste si pentru ca aceasta dispunere este mai potrivita pentru un Porsche, deoarece va asigura acceleratii superioare si flexibilitate sporita fata de un Cayenne conventional.
   
Coordonarea celor trei componente, motorul termic, motorul electric si baterii este facuta de Hybrid Manager, inima modelului Cayenne Hibrid. Hybrid Manager supervizeaza 20.000 de parametri, in comparatie cu cei 6.000 de parametri pe care ii furnizeaza un motor conventional, fiind una dintre cele mai puternice tehnologii ce se regaseste pe un vehicul hibrid.
   
O alta caracteristica a modelului Cayenne Hibrid gandita pentru a reduce consumul de carburant este operarea cu curent electric a sistemelor de asistare a directiei, a pompei de vacuum pentru frane si a aerului conditionat. Componente tehnice, cum ar fi pompa de ulei pentru transmisia automata, au fost inlocuite cu un sistem electric. Cayenne Hibrid foloseste un sistem electro-hidraulic de asistare a directiei, o premiera pentru un automobil de acest tip, ce va asigura un control excelent asupra directiei caracteristice unui Porsche SUV.
   
Porsche planuieste sa introduca o tehnologie hibrida similara pe o versiune a noului model GT cu patru usi Panamera. Panamera va fi lansata in 2009, un model hibrid urmand a fi lansat ulterior.

Bucuresti, 7.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.