Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Poiana Soarelui, de la brand la cauza sociala

O poveste de rebranding marca BrandTailors

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat proiectul de rebranding pentru Poiana Soarelui.

La sfârşitul anului 2009, consultanţii BrandTailors au fost abordaţi pentru un proiect de rebranding de către managementul Poiana Soarelui, companie ce-şi derulează activitatea în industria de panificaţie, patiserie şi cofetărie, cu scopul de a finanţa parţial aşezământul de bătrâni „Dumbrava Minunată” din Braşov. Particularitatea acestei afaceri o constituie perspectiva inovatoare asupra actului caritabil, făcându-l imperceptibil pentru consumator, care, prin simplul gest de a cumpara produsele de care are nevoie, dăruieşte de fapt o viaţă liniştită bătrânilor din complexul “Dumbrava Minunată”.

În faza incipientă a acestui proiect, consultanţii BrandTailors au descoperit că miza reală este aceea de a crea o conexiune afectivă între consumator şi produsele Poiana Soarelui: „Mai mult decât opţiunea punctuală pentru produsele Poiana Soarelui, obiectivul clientului nostru urmărea adeziunea fiecăruia dintre consumatori la cauza socială reprezentată de Poiana Soarelui.” – Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Astfel, esenţa acestui brand a fost transpusă în recunoştinţa beneficiarilor asezamantului de vârstnici „Dumbrava Minunată”, care transmit consumatorilor Poiana Soarelui mesajul lor simplu şi senin prin intermediul sloganului de brand – „Mulţumesc!”. Ideea convingerii şi aportului personal necesare în a duce mai departe valorile Poiana Soarelui se regăseşte în identitatea vizuală a brand-ului – design-ul de logotip cuprinde caractere scrise „de mână”, sloganul de brand fiind caligrafiat în aceeaşi manieră.

Povestea din spatele brand-ului Poiana Soarelui a fost transpusă atât pe ambalajele care redau căldura acelui loc pe care îl numim “acasă”, cât şi în branding-ul ambiental al cofetăriei din Braşov.

„Dincolo de excelenţa în producţia de panificaţie, patiserie şi cofetărie, Poiana Soarelui reprezintă în mod intrisec o cauză la care aderă fiecare colaborator şi fiecare consumator în parte. Acesta a fost mesajul în jurul căruia s-a construit întregul proces de rebranding. Iar implicarea de care echipa pe care o conduc a dat dovadă pe tot parcursul acestui proiect mă face să fiu sigură că mesajul brand-ului va ajunge la inima fiecarui cosumator.” – Beatrice Danis, Brand Strategist.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Janos Kurko – audit de brand, Beatrice Daniş si Andreea Florea – strategie de brand, Anca Andronescu – project management, Melania Nemeş, Janos Kurko şi Alina Popa – concept creativ, Melania Nemeş şi Diana Papuc – design de ambalaje, Melania Nemeş – branding ambiental, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 17.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.