Poiana, cea mai iubită marcă românească de ciocolată, a conturat portretul femeii de azi din România, care își exprimă cu încredere sentimentele, se bucură intens de fiecare clipă și își trăiește viața frumos și echilibrat. Peste 7.000 de români au răspuns invitației din partea Poiana Amăruie de a-și împărtăși viziunea în cadrul campaniei „Hai să dezvăluim împreună portretul femeii de azi”, desfășurată pe site-ul www.poianaamaruie.ro.
Conform celor aproape 95.000 de răspunsuri oferite de participanții la campanie, femeia de azi este puternică, creativă, mereu deschisă să învețe ceva nou, are încredere în propriile gusturi și menține echilibrul între viața profesională și cea personală, considerând că este nevoie de ambii parteneri pentru a construi o familie fericită. Majoritatea celor care au răspuns la întrebări consideră că femeia de azi pur și simplu iubește să iubească, știe că frumusețea vine din interior, dar și că trebuie să muncească din greu pentru a-și realiza visele.
„Am creat gama Poiana Amăruie având ca inspirație femeia matură, încrezătoare, care se bucură de gustul intens al fiecărui moment din viața ei. Prin campania de lansare, ne-am propus să identificăm, cu ajutorul românilor, portretul femeii din ziua de azi. În urma rezultatelor, am aflat că aceasta a evoluat în ultimii 20 de ani, de la o femeie dedicată aproape exclusiv familiei și celor dragi, la o femeie care reușește să echilibreze viața personală cu cea profesională și să-și găsească timp pentru micile ei plăceri. Poiana a evoluat la rândul ei împreună cu consumatorii, reușind să rămână mereu relevantă prin calitate constantă și inovație, atât la nivel de produs cât și în comunicare. Noua gamă Poiana Amăruie răspunde tendințelor de creștere a acestui segment de piață (peste 10% în valoare în 2014 vs 2013)”, a declarat Lavinia Ghinescu, Brand Manager Local Chocolate Brands, Mondelez România și Bulgaria.
Trei dintre cei peste 7.000 de participanți la campania „Hai să dezvăluim împreună portretul femeii de azi” au avut șansa să câștige câte o rochie creată special pentru ei de către designerul român Stephan Pelger.
„Pentru mine, dintre toate piesele vestimentare pe care le creez, rochia va rămâne apanajul femeii care se simte femeie, care iubește frumosul și viața, care trăiește cu pasiune fiecare clipă, care își poartă ținutele în mod natural, cu grație. Ambiția în a-și atinge obiectivele personale și profesionale, echilibrul interior, grija pentru propria sănătate și a celor dragi, acceptarea de noi provocări pot face din femeia modernă un personaj care va ști să își aleagă singur stilul care să îi arate toate calitățile și să îi exprime fără echivoc frumusețea interioară”, a declarat designerul Stephan Pelger.
Pe parcursul campaniei care s-a desfășurat în perioada 5-30 iunie, Poiana Amăruie a oferit și premii zilnice (10 pachete a câte 10 tablete de ciocolată Poiana Amăruie), dar și săptămânale (3 vouchere la Spa, în valoare de 200 lei). Românii au fost invitați să acceseze site-ul www.poianaamaruie.ro și să răspundă zilnic la 21 de întrebări despre atitudinea, modul de gândire și comportamentul femeii de azi din România.
Poiana Amăruie 65% cacao, Poiana Amăruie, cu conținut ridicat de cacao, Poiana Amăruie cu alune, Poiana Amăruie cu cremă Caramel sunt cele 4 sortimente din noua gamă Poiana Amăruie.