Brandient a finalizat procesul de rebranding corporatist pentru Montero Soft, compania de solutii IT, desprinsa din cadrul grupului Montero. Ca rezultat al succesului obtinut din specializarea in livrarea de solutii informatice pentru industria farmaceutica, Montero Soft a decis sa-si dezvolte portofoliul de solutii pentru a se impune ca un jucator important pe piata regionala de solutii complete de IT, si astfel s-a conturat nevoia unei noi identitati si filosofii organizationale.
Procesul de rebranding a acoperit schimbarea identitatii verbale si vizuale si o noua pozitionare pe piata, care sa reflecte mai bine aspiratiile si competentele companiei. Noul nume este Pluriva si evidentiaza plurivalenta solutiilor oferite, dar si a talentelor si knowledge-ului detinut de companie. Brandul Pluriva este dezvoltat pe atributele de functionalitate, siguranta, rigurozitate si inovatie. Pluriva este un mecanism care functioneaza cu scopul de a eficientiza activitatile clientilor sai.
Desenul identitatii vizuale Pluriva, pune in valoare ideea de plurivalenta, de mecanism flexibil si functional. Litera asigura transmiterea unei sentiment de usor si prietenos. Identitatea vizuala si aplicatiile Pluriva sunt semnate de designerul Brandient, Iancu Barbarasa. “Provocarea Pluriva a constat in realizarea unui simbol, si a unui limbaj grafic ludic, versatil, dar in acelasi timp modern si practic, care sa poata exprima deschiderea si adaptabilitatea, dar si profesionalismul cu care specialistii Pluriva abordeaza nevoile clientilor.” — Iancu Barbarasa, designer Brandient.
{mosloadposition user10}