Novo Nordisk, lider mondial în producţia de insulină şi de medicamente pentru tratarea diabetului, a ales de curând serviciile de PR ale agenţiei Pleon Graffiti.
Astfel, Pleon Graffiti va oferi companiei Novo Nordisk servicii de consultanţă pentru promovarea imaginii de companie şi de produs. Agenţia va concepe şi va implementa activităţi de relaţii publice (precum organizarea de evenimente, managementul relaţiei cu presa şi suport pentru proiectele de responsabilitate socială ale companiei) la nivel naţional, având ca scop principal promovarea valorilor Novo Nordisk şi întărirea poziţiei de lider pe care compania o deţine pe piaţă.
“Am căutat partenerul de PR potrivit şi am ales Pleon Graffiti, în primul rând datorită experienţei lor în domeniu, precum şi a originialităţii proiectelor propuse. Suntem convinşi că abordarea creativă şi entuziasmul echipei se vor materializa în rezultate excepţionale pentru compania noastră.”, declară Bogdan Viaşu, General Manager Novo Nordisk.
Colaborarea dintre cele două companii a debutat în luna august a acestui an, cu lansarea campaniei de responsabilizare socială “Nouă ne pasă”, prin care Novo Nordisk a oferit sprijin bolnavilor de diabet din România. Acesta reprezintă un prim pas dintr-o serie de activităţi de informare a populaţiei în legătură cu modul de prevenire şi tratare a diabetului, pe care Novo Nordisk le va desfăşura la nivel naţional.
”Novo Nordisk are o experienţă de peste 80 ani în dezvoltarea produselor pentru tratarea diabetului şi acum Pleon trebuie să spună în România povestea celor 80 de ani. E povestea unui gigant danez tăcut, un lider mondial într-un domeniu extrem de sensibil, critic pentru supravieţuirea unor oameni pe care mass-media îi consideră „no news”. Trecând peste barierele de comunicare ale industriei medicale, vom face ca „vocea" acestui brand de succes să ajungă la oamenii care doresc să o asculte”, spune Mircea Tomescu, Managing Director Pleon Graffiti.
{mosloadposition user10}