Pleon Graffiti a fost desemnată Agenţia Anului în cadrul Galei PR Award, ediţia 2007.
Cele 6 campanii de PR înscrise de Pleon Graffiti în competiţie au fost derulate în decursul ultimului an pentru companiile Pepsi şi Dacia, implicând un grad ridicat de inovaţie, de la strategie şi până la concept creativ şi canale de comunicare utilizate: Mountain Dew Snow ground Zero, Campania de iarnă Pepsi, Parteneriatul Pepsi-FRF, Lansarea Logan Van, Lansarea Logan MCV şi Lansarea Logan GPL & Ziua Mediului. “Ne-am bucurat foarte mult la aflarea veştii, pentru că titlul obţinut reprezintă pentru noi o reconfirmare a faptului că mergem în direcţia cea bună, că succesul proiectelor noastre este recunoscut atât de clienţii noştri, cât şi de industrie. Am înscris 6 campanii la ediţia de anul acesta a PR Award şi am sperat ca juriul să premieze o parte din ele. Distincţia primită ne demonstrează însă că toate proiectele înscrise au fost apreciate de juriu, iar acest fapt ne onorează. <<6 din 6>> reprezintă o reuşită reală. Mulţumim mult partenerilor noştri de la Pepsi şi Dacia care au făcut acest titlu posibil, şi suntem mândri de echipa pe care o avem”, declară Liliana Şerban, PR Director Pleon Graffiti.
În competiţia de anul acesta au fost înscrise 106 campanii, care au fost jurizate de specialişti recunoscuţi din domeniul comunicării, profesionişti de PR, membri ai unor asociaţii de specialitate, profesori universitari şi jurnalişti.
{mosloadposition user10}