pentru “Cea mai buna campanie de PR a anului”
La editia din acest an a SABRE Awards, desfasurata la sfarsitul lunii mai la Berlin, Pleon Germania a obtinut aurul pentru “Cea mai buna campanie de PR a anului in Germania, Austria si Elvetia”.
Campania premiata la SABRE Awards pentru viziunea integrala, inovativa si rezultatele efective pe care le-a avut a fost realizata pentru compania T-Online, unul dintre cei mai mari furnizori mondiali de telecomunicatii, cu ocazia lansarii Musicload. Musicload a devenit liderul pietei serviciilor de descarcare legala de pe Internet.
Dincolo de aceasta distinctie importanta, reteaua Pleon a obtinut si diverse nominalizari in alte noua categorii pentru campanii realizate in tari cum sunt Franta, Germania, Olanda si Italia. Pleon Germania a mai obtinut in cadrul SABRE Awards si titlul de “Agentia anului in Germania,” acelasi titlu fiind decernat, tot in luna mai, si de catre PR Report.
Sabre Awards, insemnand Superior Achievement in Branding and Reputation, este o competitie internatională cu traditie din industria de comunicare a carei misiune este sa premieze eficienta si abilitatea companiilor de relatii publice de a atinge rezultate reale si masurabile in campaniile pe care le desfasoara.
Pleon este liderul international in domeniul consultantei in comunicare, zona sa de expertiza fiind crearea si implementarea strategiilor de comunicare pentru companii publice si private din diferite colturi ale lumii. Avand 31 de birouri in 15 tari europene, reteaua Pleon este reprezentata in Romania de Pleon Graffiti, parte a Grupului BBDO Romania.
Afilierea departamentului de relatii publice al agentiei Graffiti BBDO la reteaua Pleon si formarea, in acest fel, a Pleon Graffiti s-a realizat in ianuarie 2006. Departamentul de PR, avand deja o experienta de opt ani pe piata de profil din Romania, si-a consolidat, in cele cateva luni de preluare, zona de expertiza pe domeniul comunicarii corporate si si-a adaugat nume noi in portofoliul de clienti.
{mosloadposition user10}