Plaza România a pregătit a doua ediție a Beauty Tunnel, două zile de răsfăț (20 – 21 iunie, între orele 15:00 – 19:00) în care clientele mall-ului vor descoperi tot ce trebuie să facă pentru a se bucura din plin de vară.
Pe 20 și 21 iunie, între orele 15.00 și 19.00, cei mai buni specialiști din domeniul beauty și fashion, sport și nutriție le stau gratuit la dispoziție clientelor Plaza România, cărora le vor oferi ședințe de hairstyling, makeup, dar și tips&tricks. Renumitul hairstyilist Sorin Papacioc va demonstra care sunt cele mai chic coafuri ale verii 2015, iar profesioniștii de la Monroe Studio vor realiza cele mai în vogă tipuri de machiaj de sezon. Mai mult, Alina Gavrilă, fashion editor la ele.ro, va recomanda care sunt cele mai recente și inovatoare tendințe vestimentare.
Pentru a afla care sunt cele mai bune moduri în care să protejezi sănătatea corpului, Plaza România a pregătit două seminarii inovative: dr. Dana Miricioiu, chirurg estetician, va oferi cele mai eficiente tips&tricks pentru prevenirea îmbătrânirii pielii în timpul verii, iar Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție, va ajuta clientele mall-ului să aleagă cea mai bună dietă pentru vacanță. Cori Grămescu și dr. Dana Miricioiu vor susține seminarii atât sâmbătă, cât și duminică, între orele 17:00-19:00.
Mai mult, pe 20 și 21 iunie, între orele 15.00 – 17.00, lectorii Fundației Calea Victoriei vor oferi sfaturi teoretice și practice în prelegerile intitulate: “Cum ai grijă de corpul tău – pregătirea pentru plajă și expunerea la soare”, “Cum îți alegi costumul de baie care să te pună în valoare, în funcție de caracteristicile corpului tău” și "Există trucuri care să sublinieze frumusețea pielii bronzate?".
“Beauty Tunnel se află la a doua ediție și acesta e doar începutul unei serii de evenimente dedicate modei, nutriției și stilului sănătos de viață. Asta deoarece vrem să le oferim clientelor noastre – printre care se numără multe mame cu joburi full-time, care nu au prea mult timp liber la dispoziție – lecții concentrate de îngrijire personală”, a declarat Simona Badea, Marketing Specialist Plaza România.
Parteneri: Fundația Calea Victoriei, Yves Rocher, Sensiblu, Sephora, World Class, Plafar, Optiplaza.