Noile elemente vizuale reflectă valorile de bază ale Plaza România, un mall pentru întreaga familie, în care te simți ca acasă, primitor, atrăgător, prietenos, în pas cu moda.
Noua identitate vizuală a fost concepută în funcție de valorile care definesc Plaza România: mall-ul "în vârstă" de 10 ani, în care te simți ca acasă, este primitor, atrăgător, prietenos și în pas cu moda.
Atributele de brand au fost transpuse în culori: bleu, albastru închis, lila, galben și roșu aprins.
Acestea se vor regăsi în comunicarea de marketing a Plaza România, apărând alternativ în modelele cu valuri, brand device-uri dinamice care denotă o activitate perpetuă și un caracter jucăuș.
Noul logo, care păstrează anumite elemente al celui anterior (cupola), respectă conceptul Plaza România, definit de dialogul puternic dintre spațiile interioare ale proiectului și spațiul urban al orașului București. Designului logoului îi e complementară forma rotunjită a literelor care accentuează vizibilitatea numelui. Forma lor modernă reflectă într-un mod inspirat modelul valurilor.
Noul logo poate fi văzut pe noua intrare care leagă Plaza România de bulevardul Timișoara, intrare care facilitează accesul pietonal în zona de sud la nivelul parterului, atât de la nivelul parcării supraterane, cât și dinspre mijloacele de transport în comun.
Noile elemente vizuale și logo-ul vor apărea pe toate materialele informative și promoționale ale Plaza România: de la comunicate de presă până la flyere, website-uri, postere, panouri outdoor, pagina de Facebook și broșuri.