Renumitul brand al companiei Hasbro continuă să înregistreze creșteri în vânzări după șase decenii!
Play-Doh, unul dintre cele mai longevive branduri de jucării din lume, împlinește anul acesta 60 de ani!
Astfel, super-plastilina Play-Doh se numără printre cele mai de succes branduri din portofoliul Hasbro, cu peste 3 miliarde de cutii vândute în întreaga lume din 1956 până acum.
De mai bine de jumătate de veac, Play-Doh a oferit copiilor și părinților milioane de momente de distracție creativă și nenumărate ore petrecute în familie. Super-plastilina rămâne în topul celor mai apreciate jocuri din lume, fapt dovedit creșterea profitului anual cu peste 10% timp de trei ani consecutiv, inclusiv o creștere cu 32% a profitului din 2015 la nivel mondial.
„Unul dintre secretele Play-Doh este chiar simplitatea sa. Colorata super-plastilină, extrem de maleabilă și 100% netoxică le oferă celor mici cel mai sigur și distractiv mod de a-și exprima creativitatea așa cum își doresc,” a declarat Ana Szabadszalasi, Brand Manager Hasbro.
Secretul longevității Play-Doh
Pentru a rămâne în topul preferințelor timp de 60 de ani, Play-Doh și-a păstrat la bază caracterul simplu și distractiv, dar a reușit să aducă de fiecare dată noi experiențe pentru cei mici. Inovațiile propuse de brand, precum crearea unor seturi dedicate eroilor Marvel, au ajutat Play-Doh să fie mereu în ton cu preferințele copiilor.
„Indiferent dacă folosesc doar cutiile individuale de plastilină sau seturile Play-Doh mai complexe, copiii au ocazia de a-și crea propria poveste, dându-i formele și culorile pe care ei și le imaginează. Play-Doh este unul dintre puținele branduri de pe piață care oferă această posibilitate și tocmai de aceea suntem optimiști în ceea ce privește popularitatea sa pe termen lung”, a spus Ana Szabadszalasi.
În 2016, Play-Doh continuă șirul inovațiilor, printr-o nouă gamă de seturi cu figurine care aduc creativitatea celor mici în lumea unui orășel colorat: Play-Doh Town.
Despre Hasbro
Hasbro este una dintre cele mai mari companii producătoare de jocuri și jucării la nivel global. Misiunea companiei este aceea de a satisface nevoile fundamentale de joacă ale copiilor și familiilor din întreaga lume. În portofoliul brandului Hasbro se află câteva dintre cele mai populare jocuri din lume, precum Pie Face, Monopoly, Transformers, Jenga, My Little Pony, Littlest Pet Shop și Play-Doh.
Înființată în urmă cu 90 ani, compania Hasbro deține în prezent atât unele dintre cele mai mari branduri de jocuri și jucării cât și filme și jocuri digitale, reușind să răspundă cu succes cerințelor consumatorilor de pe întreg mapamondul. Producătorul se remarcă prin inovație și o gamă foarte variată de produse.