Platforma Up Achiziții, divizia de e-commerce a Up România, destinată în special achizițiilor rapide și inteligente pentru întreprinderile mici și mijlocii, a încheiat un parteneriat cu DPD România, companie de curierat, cu scopul de a oferi o soluție în plus IMM-urilor pentru optimizarea costurilor cu furnizorii. Astfel, IMM-urile care vor opta pentru folosirea serviciilor de curierat furnizate de DPD România, prin Up Achiziții, vor putea beneficia de un discount de minimum 30%, pentru orice tip de livrare, locală sau națională.
“La un an de la debutul pandemiei, IMM-urile sunt printre cele mai afectate și vulnerabile zone economice, motiv pentru care am dorit să modelăm pentru acestea oferte avantajoase, care să le ajute în efortul de redresare economică. Prin parteneriatul cu DPD, lider european în livrări rutiere, ne dorim să venim în întâmpinarea nevoilor companiilor mici și mijlocii și să le oferim o gamă cât mai largă de furnizori la care aceștia să aibă acces rapid și la prețuri deja negociate. DPD este un furnizor serios, cu sisteme bine organizate și dornic să contribuie la dezvoltarea IMM-urilor din România, prin practicarea unor politici de preț avantajoase. Prin intermediul acestui parteneriat, Up România completează gama soluțiilor eficiente, personalizate și inovatoare pentru companii, disponibile prin platforma Up Achizitii”, a declarat Ciprian Gălățanu, New Business Director Up România.
“Intrăm în acest parteneriat cu bucurie și cu încrederea că vom contribui astfel la mai bunul mers al afacerilor derulate de IMM-uri, al căror rol în economie este atât de important. Avem numeroși parteneri din acest sector, îi apreciem în mod deosebit și știm foarte bine cât de mult contează orice sprijin acordat IMM-urilor, nevoite să activeze într-un mediu de afaceri oricum destul de complicat, în special în aceste vremuri de pandemie”, a declarat Elena Andrei, Marketing Manager DPD Romania.”