- Echipa tehnică a Băncii Transilvania a dezvoltat platforma internă BT ONE, folosită de angajați pentru deschiderea de conturi și relaționare cu clienții.
- Tehnologia no-code/full-code FLOWX.AI, care stă la baza dezvoltării BT ONE, permite băncii să dezvolte constant și rapid funcționalități noi, cu o cadență de 2-4 săptămâni.
- Peste 2.500 de angajați ai Băncii Transilvania folosesc zilnic BT ONE.
Echipa tehnică a Băncii Transilvania a lansat, în mai puțin de un an, zece funcționalități esențiale pentru managementul clienților. Rapiditatea dezvoltării platformei interne BT ONE, care stă la baza platformei folosite de angajații BT pentru deschiderea de conturi și relaționarea cu clienții, este determinată de tehnologia inovatoare no-code/full-code FLOWX.AI.
Banca Transilvania, prin echipa sa tehnică, a dezvoltat, adoptat și scalat tehnologia FLOWX.AI pe sistemele existente. Este o platformă cloud-native, care permite băncii să-și crească permanent agilitatea, transpusă mai ales în viteza de răspuns în relația cu clienții. Reprezintă, de asemenea, soluția principală folosită de BT pentru transformarea digitală a proceselor interne.
Platforma și dezvoltările sale au efecte pozitive atât asupra angajaților băncii, cât și asupra clienților:
- Pentru angajați, înseamnă simplificarea activității, prin reducerea numărului de aplicații utilizate zi de zi, respectiv prin creșterea vitezei în servirea clienților.
- Pentru clienți, reprezintă mai ales simplificare și rapiditate, deoarece permite Băncii Transilvania să înroleze clienții persoane fizice în 5 minute (inclusiv activarea unui abonament), respectiv clienții companii în 15 minute (inclusiv activarea pachetului Nelimitat, care este o opțiune de servicii de cont curent), timpul necesar înrolării clienților fiind redus semnificativ. În medie, platforma are impact pozitiv asupra a peste 100.000 de clienți BT, în fiecare zi.
“Platforma BT ONE este parte a strategiei pe termen lung a băncii noastre, de modernizare tehnologică a infrastructurii care deservește rețeaua de unități. Această investiție contribuie la creșterea productivității și eficienței operaționale, asigurând securitatea operațiunilor prin intermediul aplicațiilor informatice”, afirmă Mariana Chindriș, Director Executiv Tehnologie, Banca Transilvania.
“Sunt entuziasmat să văd rezultate de business livrate de clienții noștri care adoptă tehnologia FLOWX.AI. În societatea modernă, dezvoltarea de software enterprise este una dintre ariile care consumă cele mai multe resurse, de multe ori cu rezultate mult sub efortul și bugetele investite. Parteneriatul cu Banca Transilvania a fost, încă de la început, ceea ce ne-a dat încredere în misiunea pe care o avem ca echipă FLOWX.AI – să aducem sustenabilitate în dezvoltările digitale în enterprise și să transformăm viețile oamenilor care sunt angajați și clienți ai companiilor mari din jurul nostru”, declară Ioan Iacob, cofondator și CEO FLOWX.AI.
Platforma FLOWX.AI aduce o suită modernă de soluții digitale pentru bănci și companii de asigurări, bazate pe o tehnologie revoluționară, care permite dezvoltarea eficientă de produse digitale moderne în companiile de servicii financiare. Folosind suita FLOWX.AI, băncile, societățile de asigurări și companiile enterprise pot să lanseze în doar câteva săptămâni experiențe digitale omnichannel care unifică și refolosesc sistemele existente, putând, ulterior, să construiască și să lanseze noi funcționalități în doar câteva zile.