Peste 3.200 de oameni de bine din România au strâns 1.000.000 de euro pentru cauzele caritabile în care cred, prin intermediul Galantom.ro, platformă online de fundraising pentru organizații nonguvernamentale, în decursul celor 4 ani de la lansare.
Fie că au alergat la maraton, fie ca şi-au propus o provocare personală prin care să îşi învingă limitele, fie că şi-au dăruit ziua de naştere sau o pasiune, fie că au renunţat 30 de zile la fumat sau şi-au donat banii primiţi ca dar de nuntă, “galantomii” au ales să folosească aceste motive ca să susţină un proiect al unei organizaţii nonprofit şi să contribuie la implementarea acestuia în comunitate.
Oameni diferiţi în convingeri, valori, statut social, profesii sau pasiuni au în comun pe Galantom dorinţa de a face bine, parte din ei în mod constant, contribuind la dezvoltarea acestei comunităţi unice în jurul platformei.
Proiectele pentru care s-au strâns fondurile acoperă domenii diverse de impact social precum sănătate, mediu, educaţie, sport, incluziune socială sau dezvoltare comunitară.
Pes te 140 de ONG-uri au utilizat cu încredere platforma pentru a strânge fonduri, printre care HOSPICE Casa Speranţei, Salvaţi Copiii, United Way, Noi Orizonturi Familia, Învingem Autismul, HelpAutism, Padurea Copiilor, MaiMultVerde, WWF România, Asociaţia P.A.V.E.L., HHC România, OvidiuRo, Fundaţia Principesa Margareta a României, Școala de Valori, Ajungem Mari şi altele.
“De multe ori când am nevoie de un puseu de energie și motivatie, intru pe Galantom și citesc poveștile oamenilor frumoși care fac eforturi să sustină prin fundraising voluntar proiecte sociale ce contribuie la rezolvarea problemelor comunităților lor. Asta mă umple de energie pozitivă şi speranţă că lucurile merg pe un făgăş bun. Un indicator îmbucurător pe platformă este nivelul ridicat al donației medii care se menţine de mai bine de 2 ani în intervalul 110-120 RON.” Gabriel Solomon, iniţiator Galantom.ro.
Lansat în iunie 2013, proiectul Galantom reprezintă una dintre dovezile palpabile că românii sunt din ce în ce mai implicați social și din ce în ce mai interesați de rezolvarea problemelor din comunităţile lor.