Raiffeisen Bank extinde numarul canalelor utilizate pentru plata facturilor la utilitati, prin introducerea posibilitatii de plata a facturilor la ATM. Astfel, clientii Raiffeisen Bank posesori de card de debit pot efectua plata facturii Vodafone direct de la ATM-uri, fara nici un cost suplimentar. In curand, banca va oferi si pentru alti furnizori de utilitati acest serviciu.
„Suntem permanent preocupati sa oferim clientilor nostri servicii bancare electronice simple, comode si rapide care sa-i ajute sa-si faca platile lunare. Banii si timpul fiecaruia dintre noi conteaza, iar noul serviciu, plata la ATM a facturii Vodafone, chiar asta face, are grija de timpul si banii clientului” a spus Magda Sandulescu, senior director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank.
Raiffesein Bank are in toata tara peste un milion de posesori de carduri de debit si o retea de peste 1000 de ATM-uri.
„Dorim ca utilizatorii serviciilor Vodafone sa aiba o cat mai mare varietate de metode de plata, astfel incat acestia sa aiba libertatea de a alege varianta cea mai confortabila. Prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank, dorim sa oferim utilizatorilor nostri o modalitate suplimentara de a efectua platile”, a declarat Errol van Graan, Senior Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
Banca pune la dispozitia posesorilor de card de debit multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 50% mai mici decat cele la ghiseele bancii.