- Up România a accelerat procesul de digitalizare a serviciilor și produselor sale pentru a veni în întâmpinarea nevoilor generate de perioada de pandemie în rândul companiilor client, dar și a beneficiarilor
- Companiile și utilizatorii și-au exprimat o nevoie crescută pentru beneficii extrasalariale cu avantaje fiscale, pe suport electronic și cu posibilitatea achiziționării și plății online
- Achiziționarea de produse și servicii online de către utilizatorii Up România a crescut semnificativ pentru categoriile de produse alimentare, îmbrăcăminte și bricolaj, IT, medicamente, produse dezinfectante și produse cosmetice
Utilizatorii de carduri Up România – Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură și Up Vacanță – care folosesc sistemul de operare Android vor avea posibilitatea plăților direct cu telefonul mobil, atât timp cât acesta are opțiunile de NFC și autentificare prin amprentă sau recunoaștere facială. Această soluție proprie de plată este în fază finală de testare și va fi în curând disponibilă spre utilizare.
Această nouă facilitate vine ca o continuare a efortului de digitalizare demarat în ultimii 5 ani, care a adus pentru companiile client și beneficiarii soluțiilor Up România una dintre cele mai bine cotate aplicații de finance din România, cu un rating de 4.7/5. Disponibilă în Google Play, App Store și recent în App Gallery Huawei, aplicația Up Mobil permite vizualizarea PIN-ului direct în aplicație, oferă acces la oferte și discount-uri disponibile de la partenerii Up România, la categorii de produse și servicii precum: sejururi turistice, meniuri la restaurant, articole pentru casă, cărți, cosmetice, bijuterii.
De asemenea, compania a activat serviciul Apple Pay, care permite înrolarea tuturor cardurilor Up România în wallet, ceea ce face posibile plățile cu telefonul pentru toți beneficiarii de carduri Up, fără a mai scoate din portofel cardul de beneficii.
„Scopul nostru este să ne ajutăm clienții și pe angajații acestora să traverseze cât mai ușor această perioadă dificilă în care tehnologia și inovația joacă un rol important în menținerea siguranței tuturor. Funcționăm ca un laborator de idei, ghidați în permanență de dorința de a oferi soluții, simplitate și cea mai bună experiență în interacțiunea cu produsele și serviciile noastre”, a subliniat Elena Pap, Director General Up România și Director Regional în cadrul grupului Up.
Achizițiile de produse și servicii online cu ajutorul cardurilor Up România sunt printre nevoile cele mai mari identificate de beneficiarii Up România, aceștia dorindu-și cel mai mult posibilitatea de a comanda și achita online produse de fashion, alimentare, IT&C, bricolaj, servicii turistice. În acest sens, Up România dezvoltă permanent parteneriate cu platforme de comenzi și plăți online, livrări de mâncare și servicii turistice.
Un studiu derulat recent de Up România în rândul utilizatorilor relevă un interes crescut pentru tranzacțiile online. De la declanșarea pandemiei, aceștia au achiziționat online cu 29% mai multe alimente, cu 25% mai multe articole de îmbrăcăminte și bricolaj, cu 20% mai multe produse din categoriile IT, medicamente și produse dezinfectante și cu 17% mai multe cosmetice.
De asemenea, 55% dintre utilizatorii Up România au făcut plăți online în ultimele 6 luni între 5-10 ori și peste 10 ori.
Deși plățile cash sunt în continuare numeroase (60%) în rândul utilizatorilor Up România, plățile cu cardul bancar și cardurile de beneficii au depășit plata cash (80%, respectiv 67%).
Cardurile de masă rămân în continuare cele mai dorite beneficii de către utilizatorii Up România, însă aceștia își doresc tot mai mult beneficii pentru timpul lor liber, cum sunt cardurile culturale și cele de vacanță. De asemenea, dezvoltarea de noi funcții pentru cardurile actuale și aplicație sunt printre așteptările angajaților care se bucură de beneficiile extrasalariale Up România.