În puii mei, râmâne şi el lider de piaţă
Plasa de stele şi În puii mei îşi confirmă supremaţia în preferinţele telespectatorilor. După ce şi săptămâna trecută, la lansare, cele două emisiuni au fost lider de piaţă, programele Antenei 1 au rămas pe primul loc în topul audienţelor şi la acest sfârşit de săptămână.
Astfel, cea de-a doua ediţie a super show-ului În puii mei, difuzat de Antena 1 sâmbătă, 19 martie, între 20.20–21.46 a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urban un rating mediu de 7.7 % şi o cotă de piaţă de 18.7 %, întrecând programele difuzate de PRO TV şi Kanal D. Pro Tv, situat pe cea de-a doua poziţie în clasament, a înregistrat 7 puncte de rating şi un share mediu de 17.1 % pentru ca postul Kanal D să înregistreze doar 2.8% audienţă medie şi 6.9% cotă de piaţă.
În puii mei s-a clasat pe primul loc şi la nivel urban. Astfel, în rândul publicului din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în intervalul de difuzare a show-ului o audienţă medie de 7 procente şi o cotă de piaţă de 14.7%.
Sâmbătă, la ora 21.00, scentele lui Mihai Bendeac au fost urmărite de 1.198.000 de telespectatori din mediul urban, un număr dublu faţă de cel al telespectatorilor care la aceeaşi oră urmăreau filmul artistic difuzat de Pro TV.
Lider de piaţă a fost în această săptămână şi emisiunea Plasa de stele, prezentată la Antena 1 de Dan Negru. Cel mai tare show cu farse a înregistrat duminică, 20 martie, în rândul categoriei de public 15-54 urban, 7.8% rating şi 17.7% cotă de piaţă, întrecând Pro Tv şi Prima Tv, care au înregistrat 6.6% rating şi 15 % share, respectiv 4.3% rating şi 9.8% share. Clasamentul s-a păstrat şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 conducând audienţele cu 8% rating şi 15.7% share.
Vârful de audienţă a fost înregistrat la ora 20.50, când emisiunea lui Dan Negru a fost privită de 1.655.000 de telespectatori din mediul urban, de două ori mai mulţi decât cei care la aceeaşi oră urmăreau Divertis Land of Jokes, pe PRO TV.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul 15-54 urban si all urban
Perioada 18 – 19 ianuarie 2011