Thierry Libaert
Editura Polirom
E usor sa spui ca vrei sa comunici, ca vrei sa se afle anumite mesaje (in interiorul sau exteriorul companiei). Pentru multi pare foarte usor nu doar sa vrei ci si sa pui in practica. Uneori se intreaba chiar "dar la ce ne trebuie un plan de comunicare".
Ei bine pentru lucrurile facute foarte bine si pentru succes in comunicare trebuie sa existe un plan clar. Lucrarea propusa de Editura Polirom ofera o perspectiva de ansamblu asupra planului de comunicare. Alaturi de clarificari conceptuale sunt oferite exemple clare si de asemenea informatii concrete, de ajutor in realizarea unor planuri de comunicare eficiente. In carte exista trimiteri la multi specialisti recunoscuti la nivel international ca autoritate in domeniu.
Lucrarea este una utila celor care nu stiu cum se face un plan de comunicare, cum se stabilesc obiectivele potrivite, cum se creeaza mesajele adaptate. Evident este o carte potrivita atat pentru studenti, cat si pentru cei care lucreaza deja in domeniu dar nu au aceste cunostinte sau nu au avut vreodata sintetizate informatiile relevante pe acest subiect.
Cuprins: Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.