Anne Gregory
Editura Polirom
Recent Editura Polirom a publicat o lucrare de folos celor ce se afla pe drumul relatiilor publice: Anne Gregory – Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice.
Toti stim cat de important este ca atunci cand te apuci de ceva sa ai un plan clar, cu activitati si pasi bine determinati. Este vital de asemenea sa se cunoasca resursele implicate, cele disponibile si evident modul in care se poate monitoriza avansarea acelui proiect.
La fel stau lucrurile si in cazul campaniilor de relatii publice. O campanie facuta dupa ureche nu va avea acelasi succes cu al uneia planificate in mod clar. Citind Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice aveti ocazia de a afla rolul PR-ului in afaceri, regulile ce ar trebui urmate si desigur informatii despre publicuri, mesaje, tactici si celelalte elemente importante. Un alt atu al cartii este dat de numeroasele exemple clare din care se poate invata; exista de asemenea si un plan in zece puncte care sa va ajute in realizarea campaniilor. O lucrare recomandata asadar, o lucrare ce se constituie intr-un ghid cu numeroase informatii folositoare si de asemenea cu exemple clare.
Cuprins:
Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media
Va invitam sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}