Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Plăcerea condusului aşa cum nu a mai fost văzută vreodată: pe Canal Grande din Veneţia cu noul BMW Seria 8 Coupé

Noul BMW Seria 8 Coupé

Noul BMW Seria 8 Coupé este mai mult decât un simplu automobil sport. Prin acest model, BMW oferă o nouă abordare în segmentul de lux, făcând din automobilele visuri ce devin realitate şi creând experienţe unice. Spectaculoasa reclamă TV din centrul campaniei de lansare pe piaţă a noului BMW Seria 8 Coupé are ca motiv impactul emoţional al unei experienţe complet noi a mobilităţii, care este realizată în premieră. Prezintă automobilul sport de lux rulând prin centrul istoric al Veneţiei. Condus pe lângă magnificele palate şi pe sub podul Rialto, noul BMW Seria 8 parcurge Canal Grande – un traseu care nu a mai fost parcurs niciodată de un automobil. Pentru eroul din spatele volanului, a cărui poveste este spusă într-un scurtmetraj, visul din copilărie devine realitate odată cu condusul maşinii prin Veneţia. Totodată, spectatorii au parte de o perspectivă complet nouă a Veneţiei, cu un automobil spectaculos în prim plan.

Noul BMW Seria 8 Coupé
Noul BMW Seria 8 Coupé

Filmul, care este regizat de Daniel Wolfe şi care va fi prezentat în versiuni de 15, 30 şi 45 de secunde, este despre un tânăr veneţian, care în copilărie îşi descoperă dragostea pentru automobile în general şi pentru BMW în special. Un model BMW M1 devine jucăria lui favorită, iar un prieten ce construia bărci îl introduce în lumea fascinantă a tehnologiei motoarelor. Dar, într-un oraş în care bărcile sunt singurul mijloc de transport, dorinţa sa pentru plăcerea de a conduce rămâne neîndeplinită, acesta fiind motivul pentru care părăseşte Veneţia în adolescenţă şi se întoarce abia peste câţiva ani. Iar acum, în cele din urmă, visul său din copilărie devine realitate – cu noul BMW Seria 8 Coupé şi conducând pe pontoane care deschid drumul pentru o călătorie auto unică prin reţeaua de canale din oraşul său natal.

Scenariul este simbolic pentru eforturile de a face ceea ce pare imposibil să prindă contur şi de a transforma visele îndelungate în realitate. “Modelele noastre pentru segmentul de lux sunt orientate spre stilul de viaţă al unui grup-ţintă care îndrăzneşte să încerce lucruri noi şi să meargă dincolo de limitele fezabilităţii”, spune Uwe Dreher, director de comunicare de brand BMW, BMW i şi BMW M. “Oferim acestor persoane o experienţă a mobilităţii care corespunde ideii lor de exclusivitate şi lux progresist.”

Pentru a permite ca această filmare să aibă loc, autorităţile din Veneţia – pentru prima dată în istoria oraşului – au eliberat BMW Group un permis de a monta o structură de pontoane care ar făcut ca automobilului să fie condus prin faimosul decor al centrului istoric al oraşului. Acolo unde gondolele, vaporaşele şi bărcile cu motor mici au fost singurul mijloc de transport timp de secole, noul BMW Seria 8 Coupé a devenit un adevărat pionier al plăcerii condusului – deschizând efectiv un drum nou. Scenele senzaţionale au fost filmate parţial cu ajutorul dronelor; reclamele vor fi difuzate la nivel mondial pe anumite posturi TV, dar şi online.

Campania pentru lansarea noului BMW Seria 8 Coupé a fost dezvoltată de BMW Group în colaborare cu Serviceplan Campaign International. Va fi susţinută de numeroase activităţi în social media pe canale precum Facebook, Instagram şi YouTube. De asemenea, sunt în pregătire un material cu informaţii generale şi impresii ale Veneţiei altfel fără maşini, dar şi un documentar al modului cum s-a realizat filmare cu noul BMW Seria 8 Coupé. “Campania de lansare pe piaţă pentru noul BMW Seria 8 Coupé exprimă nu doar caracterul distinctiv al acestui model, ci şi puterea emoţională a automobilelor noastre din segmentul de lux şi forţa inovatoare a mărcii BMW”, declară Kirsty Skinner-Gerth, director pentru campanii internaţionale, artwork, film şi marketing de divertisment.

Prin prezentarea spectaculoasă a noului BMW Seria 8 Coupé în decorul istoric al Veneţiei, BMW oferă o continuare foarte vizibilă a campaniei pe care ai iniţiat-o recent în segmentul de lux. Acum, modelele din acest segment poartă o semnătură nou proiectată cu numele companiei, Bayerischer Motoren Werke, scris complet. Prezenţa puternică a mărcii în acest segment este unul din obiectivele definite de BMW Group ca parte a strategiei sale corporate NUMBER ONE > NEXT pentru asigurarea unei creşteri sustenabile pe pieţele auto din lumea întreagă. Pe lângă automobilele şi serviciile exclusive, BMW creează şi un univers al experienţei în segmentul de lux ce se extinde la nivel global, mergând mult dincolo de plăcerea condusului prin oferirea de momente unice şi de inspiraţie pentru grupurile-ţintă.

Noul BMW Seria 8 Coupe va deputa în România pe 24 noiembrie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.