Pentru a descuraja utilizarea telefoanelor mobile în timpul meselor, Pizza Hut şi Golin au inventat scrollniţa, un dispozitiv inovator ce are rolul de a menține pizza caldă, prin energia acumulată din mișcarea de scroll pe un ecran tactil.
Astfel, în loc să se concentreze asupra smartphone-urilor, clienții sunt ajutați să dea scroll doar „cu folos”, în timp ce întrețin conversațiile cu prietenii.
„Mâncarea a devenit prea funcțională, uităm tot mai mult să ne bucurăm de simplitatea meselor în oraș. Iar dependența de mobil este una dintre cauze. Partenerul nostru Golin ne-a ajutat să introducem această invenție care tratează cu umor dependența de mobil – poți da în continuare scroll cât ești la masă, dar nu pentru a verifica noutățile pe telefon, ci pentru a-ți menține pizza caldă, în timp ce te bucuri de conversație și de momentele cu prietenii”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut.
„În contextul în care smartphone-ul a devenit aproape o extensie a noastră, scroll-ul pe ecranul acestuia a ajuns un reflex. De aceea, ne-am propus să găsim o soluție pentru a valorifica acest gest și pentru a-i oferi o nouă semnificație care nu doar că ne ajută să ne bucurăm și mai mult de pizza, ci ne stimulează să socializăm cu celelalte persoane de la masă. Nota de umor înmagazinată în acest concept este întărită de numele dispozitivului – scrollnița, o adaptare neaoșă a acestei activități de care sunt dependenți atât de mulți utilizatori de smartphone-uri”, a adăugat Irina Roncea, Director Golin.
Scrollnița este formată din două componente: plita, pe care se va așeza pizza, și dispozitivul de scrollat cu ecran tactil și un sistem electronic încorporat, ce permite plitei să se încălzească pe măsură ce utilizatorul scrollează. Prin repetarea mișcării, plita se poate încălzi până la o temperatură de peste 60 de grade Celsius. Modul de funcționare al scrollniței este descris detaliat în videoclipul de prezentare.
Prototipul scrollniței este disponibil în restaurantul Pizza Hut Dorobanți din București, iar cei care acceptă provocarea Pizza Hut îl pot comanda la masă, alături de pizza.
Din partea Pizza Hut, Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Cristina Porumbel (Senior Brand Manager), Ana Cucută (Brand Manager) și Claudia Porojan (PR Manager) s-au implicat în acest proiect.
Echipa Golin a fost formată din Irina Roncea – Director, Corporate Division, Alina Ștefan – Manager, Corporate Division, Georgiana Stan – Senior Events Associate, Florentina Grosu – Media Associate, Raluca Duță – Chief of Bridge, Cătălina Soare – Digital Manager, Gabriela Bumb – Junior Digital Associate, iar din echipa de creație au făcut parte Valentin Lică – Senior Copywriter MullenLowe și Robert Șopârlache – Senior Art Director MullenLowe.