O gamă completă de pneuri, atât pentru vară, cât și pentru iarnă, disponibilă cu tehnologiile PNCS și Run Flat
Milano – Pirelli a dezvoltat două tipuri diferite de anvelope ce au ca numitor comun siguranța. Noul beneficiază de confortul oferit de Cinturato P7, iar modelele mai sport se bucură de performanța lui P Zero.
Atunci când au proiectat anvelopa Cinturato P7, inginerii Pirelli s-au concentrat pe siguranța pe carosabil umed, distanța de frânare redusă, o durată de viață mai lungă și zgomot redus. P Zero a fost dezvoltat pentru modelele mai performante, cu roți mai mari: anvelope care folosesc experiența vastă a Pirelli din motorsport și oferă un grad ridicat de control, atât în condiții umede, cât și uscate.
CINTURATO P7: SIGURANȚĂ, CONFORT ȘI RESPECT PENTRU MEDIU
Cea mai recentă anvelopă Pirelli Cinturato P7 oferă performanțe excelente pe uscat și îl depășeste pe precedentul Cinturato P7 pe umed în ceea ce privește acvaplanarea și mai ales la rezistența la frânare, unde are nevoie de până la patru metri mai puțin pentru a opri, de la o viteză de 100 km/h. Inovațiile introduse de inginerii Pirelli îmbunătățesc, de asemenea, confortul acustic, datorită percepției mai mici a zgomotului în cabină, precum și confortul de rulare – anvelopa fiind capabilă să absoarbă denivelările de pe drum.
Durata totală de viață a anvelopelor crește cu șase procente, ceea ce înseamnă că anvelopele nu vor trebui schimbate la fel de des. Subliniind eficiența noii anvelope, rezistența la rulare scade în medie la o clasă (-12%), reducând consumul de combustibil al mașinii cu patru procente (măsurat de ciclul WLTP), precum și emisiile de carbon. Inovațiile de pe noua generație P7 încep cu modelul benzii de rulare, beneficiind de „inteligența mecanică”, ce prezintă siliciu și rășini specifice care măresc aderența, precum și polimeri speciali: materiale elastice sintetice care sunt modificate chimic pentru a îmbunătăți interacțiunea cu siliciul. Acest nou compus, datorită unei distribuții îmbunătățite a particulelor de siliciu și a unei mai bune interacțiuni între ele, ajută anvelopa să își modifice comportamentul în funcție de condițiile de condus și de temperatură, oferind șoferului mai multă performanță.
P ZERO: PERFORMANȚĂ, SIGURANȚĂ ȘI UN SPIRIT SPORTIV
P Zero conceput pentru noul Mercedes-Benz C-Class oferă o manevrabilitate excelentă atât pe uscat, cât și pe umed, echilibru perfect, răspuns precis la acțiunile de direcție, distanțe de frânare reduse pe teren umed și uscat și protecție împotriva acvaplanării. P Zero este sinonim cu performanța sportivă, caracterizată de tehnologia avansată, derivată din experiența îndelungată a Pirelli în motorsport. Anvelopele P Zero sunt selectate de peste 50% din piața globală de prestigiu, ceea ce înseamnă că mai mult de jumătate dintre cele mai dorite mașini din lume ies din fabrică echipate cu anvelope Pirelli.
O GAMĂ LARGĂ DE ANVELOPE
Există peste 770 de modele de anvelope Pirelli, ce subliniază colaborarea tehnică strânsă dintre cele două companii, Pirelli și Mercedes, ultimul capitol fiind noul Mercedes-Benz C-Class. Mașina – disponibilă atât cu tracțiune spate, cât și cu tracțiune integrală – beneficiază de o versiune personalizată a lui Cinturato P7, lansat anul trecut, și de P Zero: fidel filozofiei „Perfect Fit” a companiei Pirelli. Aceste anvelope sunt concepute pentru a se integra perfect cu sistemele mașinii datorită unui echilibru perfect între rigiditatea structurii și modelul benzii de rulare sub diferite sarcini, asigurând atât siguranță, cât și performanță. Pentru condiții de iarnă, este disponibil Pirelli Winter Sottozero 3: o anvelopă de top care oferă niveluri ridicate de performanță de condus. Pe anumite dimensiuni, P Zero este disponibil cu tehnologia PNCS, care reduce zgomotul perceput în interiorul mașinii la interacțiunea dintre suprafața drumului și anvelopă. Anvelopele Cinturato P7 pentru noul Mercedes-Benz C-Class vor fi disponibile, în schimb, și cu opțiunea Run Flat cu auto-susținere pentru a atenua perforațiile. Acest sistem garantează siguranța fără a compromite plăcerea condusului, prin menținerea stabilă a mașinii chiar și în cazul unei perforații. Acest system permite șoferilor să conducă, în siguranță, încă 80 de kilometri, cu o viteză maximă de 80 km/h.