clientii avand posibilitatea de a stabili intalniri online cu tehnicienii
O gama de servicii extinsa si o interfata cu un concept inovator pentru reteaua Driver Center si pentru distribuitorii exclusivi Pirelli din afara Europei
Cu Pirelli, programarile pentru anvelope se pot organiza online, din birou, iar soferul poate observa intreaga operatiune dintr-un lounge confortabil aflat in interiorul atelierului. Acestea sunt doar cateva dintre atuurile retelei oficiale Pirelli, cunoscuta sub numele de ‘Driver Center’ in Europa, si promisiunile brandului Pirelli in celelalte parti ale lumii unde este reprezentat prin dealeri exclusivi. Sistemul de distributie Pirelli beneficiaza acum de o interfata mai inovatoare si de o gama de servicii extinse.
Noul proiect international de dezvoltare a retelei Pirelli a demarat in Rusia prin magazinele exclusiviste din Moscova si Sankt Petersburg, iar recent a fost extins in Orientul Mijlociu, prin inaugurarea designer store-ului Pirelli din Jeddah (Arabia Saudita) si amenajarea unui nou magazin in Kuwait, care va functiona de la inceputul lui octombrie. O alta inaugurare asteptata cu interes este cea a noului Driver Center de la Frankfurt, din Germania, care isi va deschide portile pe 13 septembrie. Alte centre vor urma curand la Bonn si Dusseldorf.
Intre 2013 si 2015, reteaua se va extinde in toata Italia si in toate celelalte tari in care Pirelli este prezent acum cu aproximativ 3.500 de centre de vanzari si mentenanta, printre acestea numarandu-se dealeri exclusivi Pirelli si puncte Driver Center. In urmatorii 3 ani, numarul acestora va creste considerabil.
Rezervari online, hotel de anvelope, servicii derivate de mentenanta si curatare a jantelor, precum si lounge de primire cu monitoare video si wifi gratuit, acestea sunt atributele caracteristice ale noilor Driver Center si ale distribuitorilor exclusivi Pirelli. Acestea ofera si servicii extraordinare cum ar fi preluarea si returnarea vehiculului, dar si vehicule de curtoazie sau de inlocuire. Exista de asemenea si o zona de consiliere, vanzare si afisare. Este doar o selectie a serviciilor pe care Pirelli le-a reunit pentru a raspunde cat mai bine exigentelor clientilor. De fapt, fiecare dealer Pirelli isi adapteaza si personalizeaza oferta de servicii pentru a raspunde solicitarilor pietei locale, depasind insa modelul obisnuit de comercializare si intretinere anvelope pentru a oferi un serviciu cu adevarat unic.
Pachetul de solutii si servicii oferite de Pirelli include de asemenea training pentru intregul personal Pirelli din centrele sale de distributie, precum si actualizari periodice ale soft-ului utilizat pentru ca activitatea fiecarui centru specializat sa devina mai eficienta si mai orientata catre client.
Aceste noi centre asigura servicii ce depasesc sfera anvelopelor, precum schimbul de ulei sau controlul vehiculului – incluzand toate lucrarile mecanice usoare asupra vehiculului. Aceste activitati sunt realizate de personal certificat de organe competente cum ar fi chiar constructorii auto. Proiectul pilot a demarat in Germania si va fi extins si in celelalte tari unde Pirelli detine o retea de distributie activa.
Noul layout poate fi aplicat oricarei facilitati, chiar si atelierelor mici de 50 de mp, fiind evident aplicabil si celor intinse pe o suprafata mai mare. In esenta, acest proiect interesant Pirelli reuneste un showroom, o galerie tehnologica, o zona de consiliere, un lounge si apoi zonele de vanzare si de service, astfel incat clientii sa poata vedea direct cum abordeaza tehnicienii lucrarile. Toate acestea sunt reunite intr-o atmosfera calda si primitoare, decorata in culorile specifice Pirelli – combinand galbenul traditional cu griul aluminiu si negru care indica eleganta si performanta, dar si alb, simbolizand puritatea si tehnologia.