prin actiunea de ecologizare „Curat Romania”
Piraeus Bank, una dintre cele mai bine capitalizate bănci de pe piața locală, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group, dă startul proiectelor cu impact social prin acțiunea de ecologizare „Curat România”, care s-a derulat în două etape, pe 20 iulie și 3 august și a atras peste 150 voluntari din toate sectoarele capitalei.
Voluntarii care au participat la acțiunea „Curat România” în toate cele 6 sectoare ale Bucureștiului au strâns peste 3280 de kilograme de gunoaie în urma celor două acțiuni de ecologizare.
Toți cei care au vrut să se implice în campanie, au accesat aplicația de pe pagina oficială de Facebook Curaj România: //www.facebook.com/curajromania, au votat zonele capitalei care au avut cea mai mare nevoie de această inițiativă și s-au înscris într-una din cele șase echipe care au făcut Bucureștiul mai curat.
Ideea acțiunii „Curat România” a luat naștere la Volunteers Fest, unde voluntarii prezenți la trainingul de Social Media susținut de Piraeus Bank și Momobi au fost provocați să găsească o nouă aplicație pentru pagina Curaj Romania și să pună bazele unui nou proiect în conformitate cu valorile Piraeus Bank, un proiect care să reprezinte un act de înțelegere și deschidere către nevoile societății.
Ideea câștigătoare a fost „Curat România” (voluntarii cu ideea câştigătoare: Ioana Pavel, Ana Chira, Mihaela Roşu, Anca Lutia) și a constat în crearea unei aplicații de Facebook pe pagina Curaj România, în care voluntarii să se înscrie în șase echipe diferite și să participe la două acțiuni de ecologizare care să acopere cele șase sectoare ale capitalei. Între cele două acțiuni, voluntarii și-au promovat propria echipă și au căutat să adune cât mai mulți susținători și membri.
“Zi de zi vedem cum sute și chiar mii de oameni se alătură comunității Curaj România, un loc unde apreciem și promovăm valorile României. Și pentru că ne place să ne inspirăm din exemple demne de urmat, am creat aplicația de Facebook Curat România, ideea unei echipe de tineri întâlnită la Volunteers Fest. Am pus împreună tehnologia, partenerii de încredere și zeci de voluntari, iar în cele două acțiuni de curățare am reușit să fim și noi, la rândul nostru, exemple. Astfel, Curaj România și Piraeus Bank România, au creat un mediu propice pentru o nouă poveste de succes, cu și despre români de bine,” afirmă Raluca-Elis Barbu, Social Media Coordinator, Piraeus Bank.
“Go Travel, companie membră a grupului de firme SunMedair şi leader al pieţei de turism din România, a susţinut proiectul “Curat Romania” şi s-a implicat activ în promovarea acţiunilor acestei campanii. Cu o experienţă de 22 de ani pe piaţa din România, Go Travel a înteles importanţa unui asemenea demers de responsabilizare a populaţiei şi a decis să premieze unul dintre participanţi cu două nopţi de cazare cu demipensiune la Casa Pădurii și cu un voucher de transport în valoare de 300 de lei,” afirmă Alexandra Mateuță, Digital Copywriter and Communications Executive Go Travel.
“Răspundem întotdeauna cu mare entuziasm la inițiative care aduc un beneficiu comunității și ne bucurăm că de această dată am avut ocazia să fim alături de organizatori încă de la început. Voluntarii noștri nu doar au făcut curat, ci au demonstrat că le pasă și au atras atenția asupra unei probleme majore. Sper ca pe viitor să se implice tot mai multe companii și organizații în proiecte de responsabilitate socială,” afirmă Adriana Coroiu, Vicepreședinte Comunicare și Relații Publice Brigada de Voluntari.
"Susținem acțiunile care își propun și chiar reușesc să schimbe ceva în comunități. Și “Curat România” se înscrie cu succes în această direcție. Numărul mare de voluntari care au luat parte la această acțiune arată că bucureștenilor le pasă de ceea ce se întâmplă în jurul lor. Ne bucurăm că astfel de proiecte reușesc să trezească spiritul de voluntariat, în special în rândul tinerilor", a declarat Lăcrămioara Botezatu, Project Manager CSRmedia.ro.
Echipa care a strâns cei mai mulți participanți la acest proiect a primit două nopți de cazare cu demipensiune la Casa Pădurii din Slănic Prahova, un voucher de transport, iar cea mai activă echipă a fost și ea premiată cu un trofeu realizat din material reciclabil. La final, toate echipele au primit diplome de participare făcute din hârtie biodegradabilă.
La acest proiect au participat:
Din partea Piraeus Bank România:
Raluca-Elis Barbu, Social Media Coordinator
Din partea MSPS/Momobi:
Alina Pilă – Project Manager & Senior Account Executive
Mircea Dumitru – Web Developer
Liviu Cristache – BTL Implementation Manager
Din partea Frank Digital:
Aaron Balazs – Art Director
Ana Maria Ciobotaru – Senior Copywriter
Din partea Brigada de Voluntari:
Ștefan Vlăduț – Coordonator voluntari