prin intermediul campaniei-manifest “Culegatorii de Curaj”
· Campania îndeamnă toți românii să devină “Culegători de Curaj” și să spună poveștile oamenilor curajoși pe care îi cunosc într-o aplicație dedicată
· Aceasta va aduna într-un singur loc inițiativelor frumoase, ce merită să devină cunoscute
· Poveștile românilor curajoși vor fi incluse în volumul “Cartea Curajului”
Piraeus Bank România, alături de “Curaj România”, comunitatea inițiată de bancă, lansează o campanie – manifest pentru promovarea oamenilor, poveștilor și faptelor curajoase care merită să devină cunoscute.
Campania „Culegătorii de Curaj” aduce în prim plan prin intermediul aplicației cu același nume proiectele și inițativele curajoase din diverse domenii (Social, Educație, Sănătate, Antreprenoriat, Sport sau Cultură), așa cum sunt propuse ele de utilizatorii aplicației și de orice român dornic să susțină și să încurajeze curajul în România.
Campania a fost concepută de Rogalski Damaschin PR și s-a lansat pe pagina de Facebook “Curaj România” printr-o aplicație dedicată, în care toți utilizatorii români pot scrie poveștile de curaj pe care le cunosc sau le întâlnesc în viața lor de zi cu zi. Cele mai interesante și apreciate povești își vor găsi ulterior locul în volumul „Cartea Curajului”, ce va fi publicat ulterior de Piraeus Bank România.
„Am pornit această campanie ca o evoluție firească a platformei Curaj România, care a crescut și s-a dezvoltat frumos în ultimii 4 ani. Curajul este o parte o fiecăruia dintre noi, iar dovadă sunt toate proiectele, afacerile și asociațiile inițiate peste tot în România, în ultimii ani, de oameni obișnuiți, care nu ajung mereu eroi naționali și se pierd, de prea multe ori, în mulțime. Pentru ei și pentru toate actele mai mici sau mai mari de curaj pe care le întâlnim și care ne-ar putea motiva să fim cu toții și mai curajoși, îi îndemnăm pe toți cei care cunosc astfel de povești să ni le împărtășească. Curajul nu înseamnă doar medalii și vârfuri de munți cucerite, înseamnă și revoluția profesorului care folosește propriile tehnologii pentru a le preda elevilor sau studenților, înseamnă drumul de mulți kilometri pe care îl parcurge un medic până la dispensarul unui sat izolat, înseamnă ambiția unui elev de a participa la concursuri internaționale. Curajul este povestea oricărui om care ia decizii îndrăznețe și luptă pentru visele lui și ale celor de lângă el. Pentru că susținem adevăratele valori din România și credem în ele, vrem să adunăm și să promovăm aceste povești”, a declarant Alfred Borcan, Marketing Manager Piraeus Bank România.
„Curajul de zi cu zi al oamenilor obișnuiți, curajul elevilor de liceu care trec granițele țării cu minților lor sclipitoare și se întorc cu distincții, curajul tinerilor inventatori care sunt mereu în căutarea unor soluții pentru a îmbunătăți lumea în care trăim, curajul voluntarilor care luptă până în pânzele albe pentru cauzele în care cred, toate aceste povești nu au mereu loc în paginile ziarelor sau în grilele TV, însă sunt știri adevărate, care ne inspiră, ne dau tuturor energie și bucuria de a redescoperi lumea în care trăim.
Inspirați de adevăratele valori susținute de Piraeus Bank, lansăm astăzi o campanie care își propune să descopere, cu ajutorul Culegătorilor de Curaj, acele povești ale timpurilor noastre care merită din plin și, mai ales, trebuie să fie cunoscute și aplaudate de noi toți”, a adăugat Alina Damaschin, Creative Leader Rogalski Damaschin PR.
Aplicația Culegătorii de Curaj poate fi accesată pe pagina de Facebook “Curaj România” și va fi online în perioada iulie – septembrie 2015.
Piraeus Bank investește în acțiuni de responsabilitate socială din 2011, când a lansat proiectul Curaj România, prin care își propune să sprijine valorile naționale. De atunci, comunitatea adunată în jurul platformei a adunat peste 160.000 de susținători ai curajului și oamenilor extraordinari din România.