Piraeus Bank România promovează creditul pentru locuinţă prin intermediul unui spot TV, realizat de agenţia de publicitate Foote Cone & Belding.
Produsul oferit de Piraeus este unul competitiv, cu o dobândă atractivă de numai 7.5 % la creditele acordate în euro, pe o perioadă de până la 30 de ani. Noutatea pe care o aduce este faptul că prin acest produs se pot refinanţa creditele imobiliare / ipotecare contractate la alte bănci. Mizând pe aceste atuuri, ideea pentru spotul TV a pornit de la faptul că toată lumea are nevoie de un spaţiu în care să se simtă confortabil şi în care să dea frâu liber imaginaţiei. Din acest motiv a fost ales ca şi concept creativ, ideea unei familii tinere care încearcă să joace un simplu joc de-a v-aţi-ascunselea, joc pe care oricine l-a jucat acasă, dar lipsa de spaţiu strică buna dispoziţie a celor implicaţi. S-a dorit să se comunice faptul că Piraeus Bank România te poate ajuta să îţi împlineşti visele, laitmotivul acestei campanii fiind, ca şi la campaniile precedente, că „Oricând vrei mai mult” Piraeus Bank este alături de tine.
Prin acest spot TV, Piraeus Bank îşi propune să informeze publicul despre avantajele acestui produs, dar şi să crească notorietatea acestui tip de credit, şi implicit, a băncii. În plus, alte obiective vizate se leagă de sporirea volumului de solicitări pentru creditul pentru locuinţă şi atragerea unui număr cât mai mare de clienţi.
Spotul TV pentru a cărei realizare s-a alocat un buget de 40.000 de euro, a fost lansat din data de 2 ianuarie şi se va difuza până pe 12 februarie pe posturile Pro TV, Acasă, Antena 1, Antena 3, Realitatea TV şi Discovery.
Filmările au fost o adevărată încântare pentru băieţel, care sub atenta îndrumare a regizorului spaniol Eduardo Vasquez s-a simţit chiar ca pe un teren de joacă. Regretul său a fost că filmările s-au încheiat prea repede, deoarece cu siguranţă s-ar fi jucat de-a v-aţi ascunselea până seara târziu, dar profesionalismul echipei şi-a spus cuvântul şi acestea au durat numai 5 ore, exact cât era programat. Un moment inedit a fost cel în care tatăl a făcut acrobaţii agăţat de lustră, toate acestea asigurate prin cablurile de susţinere prinse de o macara mobilă.
Echipa care a luat parte la filmarea spotului a fost formată din Cristina Micu, Marketing Manager – din partea Piraeus Bank, Cezar Batog – Director de Strategie, Cosmin Rădoi – New Business Director, Adrian Cocan – Account Manager, şi echipa de creaţie compusă din Nelu „Colonelu” Jarnea – Creative Director, Andrei Zabet – Copywriter, Şerban „Mareşalu” Chiribau – Art Director, din partea Foote Cone & Belding. Regizorul spotului a fost Eduardo Vasquez, iar casa de producţie Animotion Production / Rollin Film.
Despre Piraeus Bank Group
Piraeus Bank Romania a luat fiinţă în anul 2000, prin preluarea de catre Piraeus Bank Group a unei bănci deja existente pe piaţa românească, şi anume Pater Credit Bank. Astăzi banca deţine 30 de sucursale pe întreg teritoriul ţării.
Piraeus Bank Group este una dintre cele mai dinamice şi active organizaţii financiare din sud-estul Europei, cu 418 reprezentanţe şi acţiuni în valoare de 21.8 miliarde Euro.
Piraeus Bank, compania mamă a Grupului, a fost fondată în 1916 în Grecia.
Banca conduce astăzi un grup de companii implicate în activităţi financiare şi bancare de pe piaţa sud-est europeană, precum şi din Londra sau New York.
Grupul este implicat în toate sectoarele activităţii bancare precum retail banking, întreprinderi mici şi mijlocii, corporate banking, pieţe de capital şi investment banking, leasing şi finanţarea sectorului naval.
Pentru mai multe informaţii despre Piraeus Bank Group, vizitaţi site-ul companiei la
//www.piraeusbank.gr/ecHome.asp {mosloadposition user10}
Piraeus Bank România – spot TV
Ziua Internațională a Sindromului Lennox-Gastaut este marcată pentru prima dată în România - Împreun...
Editura Sigma dă startul campaniei de Black Friday cu reduceri de până la 35%
Bergenbier S.A. lansează proiectul #TraiesteResponsabil ce promovează consumul responsabil de alcool
Black Friday la Altex în perioada 31 octombrie–20 noiembrie 2024 în magazinele fizice, online și în ...
Nestlé dezvăluie ce se întâmplă cu ambalajele din plastic flexibil
Longshield Investment Group marchează, printr-un eveniment, debutul sub noua identitate de brand și ...
Brandurile Henkel sărbătoresc 30 de ani de inovație pe piața din România, printr-o campanie aniversa...
Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards...