Piraeus Bank, una dintre cele mai bine capitalizate bănci de pe piața locală, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group, a dat startul aplicaţiei de internship „The Social Interns”. Unul dintre elementele de noutate ale acestei campanii constă în primul pas al procesului de recrutare, care se face exclusiv pe pagina de Facebook a băncii, https://www.facebook.com/PiraeusBank.Ro, prin accesarea aplicaţiei The Social Interns: //on.fb.me/19nre5a.
Prima etapă a selecţiei pentru programul de internship constă în completarea formularului de înscriere din aplicaţie. Aici, candidaţilor le sunt cerute diverse informaţii cu privire la cunoştinţele pe care le deţin, dar şi încărcarea CV-ului şi a unei scrisori de intenţie. Şi cum aplicaţia se desfăşoară pe Facebook, nu putea să lipsească şi componenta interactivă a acesteia: candidaţii îşi pot invita prietenii să intre pe pagina cu profilul lor din aplicaţie şi să îi susţină cu un like şi/sau o recomandare. Acesta nu este un element obligatoriu al procesului de recrutare, însă le sporeşte şansele candidaţilor de a fi selectaţi pentru următorea etapă a concursului.
Procesul de recrutare nu se desfăşoară însă exclusiv în social media: elementele online sunt completate offline. Astfel, la finalul etapei de înscriere desfăşurate pe Facebook, vor fi selectaţi 100 de candidati, care vor fi supuşi unor probe practice, dar şi unui interviu „clasic”. Iar la final, cei trei câştigători vor fi anunţaţi în cadrul unui eveniment de anvergură, care va fi dezvăluit în curând şi la organizarea căruia, finaliştii vor da o mână de ajutor, ca un ultim test. Tot aceştia îşi vor incepe cât mai curând programul de internship plătit, în mai multe departamente ale instituţiei.
„Cum Facebook a devenit un tool universal, recrutarea prin intermediul acestuia a venit ca un pas firesc pentru proiectul Piraeus Bank Romania. Mai mult, am apelat la aceasta platformă de comunicare pentru că ne dorim să îi avem drept colegi pe acei tineri destepţi, dezinvolţi şi comunicativi, pe care momentan îi putem vedea doar pe un display şi cu care poate altfel nu am avea ocazia să intrăm în contact. Şi cum nevoile noastre se schimbă rapid şi progresul îşi spune cuvântul, o aplicaţie de Facebook şi acţiuni offline neconvenţionale se dovedesc a fi soluţia optimă pentru a avea noi colegi timp de 3 luni”, a declarat Raluca Barbu, Social Media Coordinator la Piraeus Bank Romania.
Campania The Social Interns, desfăşurată de Piraeus Bank Romania în colaborare cu Advice si cu Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir, va putea fi accesată între 20 septembrie şi 10 octombrie, cu posibilitatea de extindere până pe 15 octombrie, în funcţie de numărul de aplicaţii primite. Întregul proces de selecţie va dura până pe 1 noiembrie, când toţi cei trei câştigatori vor fi facuti publici.
La acest proiect au participat:
Din partea Piraeus Bank România:
Carmen Oprişescu – Marketing Manager
Gabriela Constantinescu – HR Manager
Raluca-Elis Barbu – Social Media Coordinator
Iuliana Bălan – Recruitment Manager
Alina Muscalu – Senior Recruitment Officer
Din partea MSPS & Momobi:
Aaron Balazs – Art Director
Liviu Cristache – BTL Implementation Manager
Corina Dumitrescu – Social Media Manager & Copywriter
Mircea Dumitru – Web / Mobile Developer
Alina Pilă – Project Manager & Senior Account Executive
Dimitris Sideridis – Head of Creative Technology
Din partea Advice:
Andreea Popescu – Project Manager
Mihai Mija – Project Manager
Din partea Universităţii Dimitrie Cantemir
Corina Dumitrescu – Rector