“În dialog cu tine”
Piraeus Bank România a lansat platforma de comunicare “In dialog cu tine” care exprimă viziunea strategică a companiei de a construi relaţii autentice între bancă şi cei peste 300,000 de clienţi ai săi. Noua platformă poziţionează Piraeus Bank România ca o bancă deschisă care pune preţ pe comunicarea şi relaţionarea dintre oameni, nu doar dintre instituţie şi client.
Noua poziţionare a băncii a rezultat în urma unui proces amplu de audit şi reconstrucţie a brandului, care a inclus studii la nivel naţional, interviuri cu angajaţi ai băncii, cu clienţi şi potenţiali parteneri ai Piraeus Bank România.
“Piraeus Bank şi-a construit întreaga viziune în jurul ideii de deschidere şi empatie faţă de client şi faţă de nevoile reale ale acestuia. Era nevoie doar de o concretizare a acestei viziuni şi de o invitaţie la comunicare. A apărut, astfel, “In dialog cu tine”, o nouă platformă de comunicare şi prima campanie de imagine a băncii noastre de la intrarea pe piaţa românească.” a declarat Carmen Oprişescu, Director de Marketing, Piraeus Bank România.
Povestea spotului “Ray of Light” surprinde personalitatea acestui brand loial, comunicativ şi empatic: Piraeus Bank dă tonul unui joc de lumini ce însufleţeşte întregul oraş şi ne atrage într-o conversaţie în care toată lumea vorbeşte aceeaşi limbă.
Spotul porneste de la ideea că tot ce construim are la baza dialogul iar execuţia a fost gândită pe o structură modulară în aşa fel încat cele două variante de 30 de secunde portretizează două segmente diferite de target, în timp ce montajul de 45 de secunde vorbeşte de toate categoriile de clienţi.
"Faptul că putem intra în dialog cu cei din jur ne defineşte ca specie. De aceea am ales să vorbim despre dialog într-un mod cald, relaxat şi profund uman. Oricine işi aminteşte semnalele luminoase trimise colegilor de clasă cu ajutorul unui penar lucios. Şi nu cred că e cineva care să nu fi răspuns la aceste semnale" declară Dani Macarie, Creative Director, Mather Communications.
Spotul campaniei de imagine este difuzat timp de o lună, incepand cu 15 februarie, pe staţiile: PRO TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, National TV, Kanal D, Prima TV, Diva Universal şi Romania TV.