ca parte a campaniei “In dialog cu tine“
Piraeus Bank, una dintre cele mai bine capitalizate bănci de pe piața locală, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group, alături de echipa MSPS Marketing and Communication și Momobi, au lansat mascota DOT, noul purtător de cuvânt al mesajelor Piraeus Bank, exclusiv în mediul online.
Mascota DOT este transpunerea Piraeus Bank într-un personaj prietenos mereu deschis la dialog, oferind răspunsuri vizitatorilor pe pagina oficială de Facebook Piraeus Bank: //www.facebook.com/PiraeusBank.Ro.
Principalul obiectiv al acestei activări a fost poziționarea mascotei în mediul online ca fiind vocea prietenoasă, latura umană a Piraeus Bank, printr-o serie de activări menite să îi întregească lui DOT rolul de purtător de cuvânt. Campania a fost promovată printr-o serie de canale media online și offline, cu accent puternic pe social media, având două etape: una de teasing și una de revealing, perioade în care DOT s-a plimbat printre trecători, intrând în dialog cu ei, în unele dintre cele mai circulate zone și locuri din București.
“Lansarea DOT este o oportunitate excelentă pentru noi de a ne apropia și mai mult de clienți, de a le afla și înțelege nevoile, pentru a putea reacționa cât mai prompt și a veni în permanență cu soluții competitive,“ afirmă Raluca Barbu, Social Media Coordinator Piraeus Bank.
„Având în vedere că situația financiară din Europa continuă să fie dificilă este o oportunitate pentru orice bancă să își dezvăluie latura umană. Să nu uităm, că până la urmă, angajații băncilor sunt oameni ca noi, care încearcă zi de zi să ne ofere ajutorul. Și asta reprezintă DOT, latura umană și prietenoasă a Piraeus Bank, personajul care este gata să intre în dialog cu clienții si să găseasca soluții”, spune Dimitris Sideridis, Country Manager și Head of Creative Technology al MSPS Marketing and Communication și Momobi.
„În dialog cu tine” este noua platformă de comunicare și prima campanie de imagine a Piraeus Bank, de la intrarea sa pe piața romanească. Platforma exprimă viziunea strategică a companiei de a construi relații autentice cu cei peste 300.000 de clienți ai săi.
Noua platformă poziționează Piraeus Bank România ca o bancă deschisă, care pune preţ pe comunicarea și relaționarea dintre oameni, nu doar pe cea dintre instituție și client.
Din partea Piraeus Bank Romania au participat la proiect: Carmen Oprisescu- Marketing Director, Raluca Barbu- Social Media Coordinator
Din partea MSPS Marketing and Communication si Momobi au participat la proiect: Dimitris Sideridis – Head of Creative Technology/Account Director, Katerina Todorosvki – Account Manager, Ana Maria Ciobotaru – Senior Copywriter, Aaron Balazs – Art Director, Alina Pilă – Account Executive, Mircea Dumitru – Web/Mobile Developer.
Despre Piraeus Bank
Piraeus Bank România este una dintre cele mai bine capitalizate bănci de pe piața locală, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group.
În cei peste 13 ani de activitate pe piața din România, Piraeus Bank și-a construit o rețea vastă de unități și deservește peste 300.000 de clienți.
Piraeus Bank Group este grupul financiar cu o experiență solidă pe segmentele produselor de retail banking și IMM, precum și pe zona piețelor de capital, investițiilor bancare și leasing–ului.
Cu o cotă de piață de 27% pe credite și depozite, Piraeus Bank Group ocupă locul 2 în topul celor mai mari bănci din Grecia.
Piraeus Bank Group este o companie internațională concentrată pe zona Europei de Sud-Est, prezentă în 10 țări.
Despre MSPS Romania
MSPS este o agenție de servicii integrate de marketing și comunicare, a cărei echipă este formată din profesioniști talentați și creativi. MSPS aduce împreună branduri și oameni prin folosirea unei abordări strategice, planning și expertiză în toate domeniile comunicării.
Compania desfașoară numeroase campanii ATL, BTL și este o prezență activă în domeniul digital, prin intermediul departamentului specializat de social media și al aplicațiilor online dezvoltate (Momobi). MSPS colaborează cu companii de top din domeniile financiar– Piraeus Bank, telecom – Vodafone și RIM, FMCG – Unilever, Ifantis, Titan etc.