– o campanie MRM Romania si Fundatia Renasterea care ia cu asalt statiile TV si strazile oraselor
Oricine poate sa fie ambasador in campanie – tot ce trebuie sa facem este sa punem faimoasa fundita roz in pieptul ORIUCUI ne iese in cale
MRM Romania, McCann Bucuresti UM Romania si McCann PR, impreuna cu Fundatia Renasterea, ONG-ul care a initiat in 2001, in Romania, programul de preventie impotriva cancerului la san, lanseaza campania “Pin the Ribbon”. Aceasta – campanie ia cu asalt pauzele publicitare si strazile oraselor pentru a aduce in atentia publicului o boala nemiloasa – cancerul la san, principala cauza de mortalitate in randul femeilor din Romania.
In fiecare an, pe 8 Martie, sarbatorim Ziua Internationala a Femeii, o zi perfecta pentru a atrage atentia asura unor boli sau cauze sociale care le afecteaza pe femei. Din pacate, lipsa de bugete face ca majoritatea campaniilor sociale sa treaca aproape neobservate.
MRM Romania a gasit solutia perfecta pentru ca o campanie despre cancerul la san sa fie difuzata in prime time si, printr-o campaie de guerrilla, sa “atraga” participarea si sustinerea a foarte multor persoane publice din Romania si nu numai.
Stiind ca branduri mari cum ar fi KFC, Pizza Hut, Rom Autentic sau Napolact, beneficiaza de bugetele necesare pentru a-si difuza reclamele TV in prime time, MRM Romania si UM Romania i-au convins pe acestia sa imparta aceste pauze publicitare cu o campanie sociala – “Pin the Ribbon”. 4 statii TV din Romania au fost receptive la propunere – Antena 1, ProTV, Kanal D si Prima TV – si, cu putin efort in post-productie, de 8 Martie, toti actorii din reclamele la KFC, Pizza Hut, Rom Autentic si Napolact vor purta in piept celebra fundita roz.
Rezultatul – sute de fundite roz vor fi difuzate pe 4 statii TV nationale, in prime time, un record pentru o campanie sociala si un mare pas in fata pentru promovarea preventiei unei –afectiuni care afecteaza annual peste 6000 de femei din Romania.
Insa nu doar statiile TV au fost luate cu asalt, cu ajutorul publicului, Campania “Pin the Ribbon” devine campania cu cei mai multi endorseri celebri! Orase intregi sunt luate cu asalt si fundite roz apar peste tot pe strazi – statuile scriitorilor faimosi, oamenii politici, posterele de film, toti devin ambasadorii campaniei “Pin the Ribbon”.
Manifesto-ul campaniei aici: https://www.youtube.com/watch?v=NlE0Tgrv6rQ.
Accesati www.pintheribbon.com si comandati GRATUIT un “KIT DE AMBASADOR”, care contine 4 fundite roz de diferite marimi, perfecte pentru a fi lipite pe postere, statui, in statii de autobus sau pe orice personaj pe care il considerati demn de a fi ambasadorul campaniei.
Pentru a avea impact si in retelele sociale, toti cei care comanda KIT-ul de Ambasador si lipesc funditele in oras, sunt invitati sa faca poze si sa le distribuie pe Facebook si Instagram, cu hashtag-ul #pintheribbon.
Echipa MRM Worldwide Romania: Chief Creative Officer: Nir Refuah, Copywriter: Sandra Bold, Art Director: Nadejda Ghilca; Adam Kubi: Copywriter; Client Service Director: Ionela Buta, Account Manager: Adriana Brutaru, Web Developer: Alexandra Visan, Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian.
Echipa McCann PR Romania: Lavinia Chican: PR Director; Vio Dan, Junior Account Executive:.
Echipa McCann Bucharest: Dana Hogea: Client Service Director; Gabi Alexandrescu: Group Account Director; Laura Aldea: Group Account Director; Alina Medaru: Account Manager; Iulia Ciortan: Account Executive; Tiberiu Munteanu: AV Director; Alexandru Platon: AV Producer; Adrian Radu: AV Producer; Oana Ioan: AV Producer; Roxana Zaharia: Photo Producer.
Echipa UM Romania: Victor Croitoru: Media Planning Director; Alina Carasol; Group Account Director.