Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Piesa de teatru „30 +”, parte din Campania “9 luni cu 0 alcool”, se joacă în București și în țară

Astăzi, 9 septembrie, este Ziua Internațională a Conștientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale, prilejul lansării campaniei “9 luni cu 0 alcool”, în urmă cu an, de către Ursus Breweries și Asociația Mame pentru Mame.

Dana Rogoz, ambasadoarea campaniei, interpretează unul dintre rolurile principale în spectacolul care duce mai departe mesajul de responsabilitate “Zero Alcool în Timpul Sarcinii”.

Piesa de teatru „30 +” face parte din campania “9 luni cu 0 alcool”, derulată de Ursus Breweries și Asociația Mame pentru Mame. Rolurile principale sunt interpretate de Dana Rogoz, Corina Moise, Ana Covalciuc, Ioana Anastasia Anton, Florina Gleznea și Andreea Mateiu. Piesa de teatru care are la bază scenariul Laurei Shaine Cunningham poate fi vizionată și în țară, spectacolul participând la numeroase festivaluri de teatru.


Mesajul de responsabilitate “Zero Alcool în Timpul Sarcinii” este unul dintre subiectele abordate în cadrul spectacolului și integrat în unul dintre cele cinci angajamente de dezvoltare durabilă ale companiei: promovarea unui consum responsabil de alcool.

Campania a fost lansată cu un an în urmă, tot cu ocazia Zilei Internaționale a Conștientizării Problematicii Spectrului Tulburărilor Alcoolice Fetale. Aceasta a inclus un program pilot care a constat în seminarii susținute în localitățile: Râmnicu Sărat, Gherăseni, Pogoanele și Nehoiu, din județul Buzău. La finalul primului an al campaniei “9 luni cu 0 alcool”, 74% dintre persoanele chestionate au aflat mesajul “Zero Alcool în Timpul Sarcinii”, iar 97% dintre respondenți au afirmat că această inițiativă este importantă și trebuie continuată. În plus, în prezent, mesajul “Zero Alcool în Timpul Sarcinii” este promovat și prin intermediul etichetării ambalajelor produselor companiei, apărând pe cinci mărci de bere diferite din portofoliul Ursus Breweries.

“Am fost onorată să fiu ambasadoarea acestei campanii, căci astfel am putut contribui la un demers de pionierat dedicat educării viitoriilor părinți, demers căruia m-am alăturat cu toată convingerea. «9 luni cu 0 alcool» mi-a oferit privilegiul de a comunica mesajul «Zero Alcool în Timpul Sarcinii» unei întregi comunități, fie că e vorba de femei pe care le-am întâlnit în timpul campaniei, de cititori ai blogului meu sau ai platformei desprealcool.ro. Mă bucur că sprijin campania în continuare, ducând mesajul mai departe cu ajutorul acestui spectacol, care reprezintă, dincolo de actul artistic, un instrument alternativ și original de promovare a unei sarcini sănătoase”, declară Dana Rogoz, ambasadoarea campaniei și una dintre mamele responsabile din România care a susținut campania de informare pe tot parcusul implementării.

“Suntem mândri că am derulat prima campanie dezvoltată de un producător de bere din România, în scopul informării consumatorilor asupra riscurilor consumului de alcool în timpul sarcinii, cu atât mai mult cu cât Ursus Breweries, prin platforma www.desprealcool.ro, promovează constant un consum responsabil de alcool, ca parte a strategiei sale de dezvoltare durabilă. Mai mult, «9 luni cu 0 alcool» ne-a oferit oportunitatea de a aduce o contribuție semnificativă la creșterea gradului de conștientizare a necesității de a nu consuma  alcool în timpul sarcinii, la educarea unei comunități de părinți și la prevenirea riscurilor ce pot apărea la viitorii bebeluși”, declară Robert Uzună, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

Ursus Breweries este primul producător de bere care a introdus în 2013 mesajul de responsabilitate, pe eticheta mărcii REDD’S: “Zero alcool în timpul sarcinii”. De asemenea, în 2013, Ursus Breweries a fost primul berar din România care a lansat o campanie de informare despre riscurile consumului de alcool în timpul sarcinii. În 2015, Ursus Breweries a extins campania atât la nivel de mesaj de responsabilitate plasat pe produsele sale, cât și prin diferite activități și materiale de informare distribuite în toată țara, în cadrul campaniei “9 luni cu 0 alcool”.

Mai multe informații despre Spectrul Tulburărilor Alcoolice Fetale sunt disponibile și în materialul de informare Zero Alcool în timpul Sarcinii, disponibil online aici: //www.desprealcool.ro/campanii/campania-9-luni-cu-0-alcool-rezultate/.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.