Şi la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Internaţionale „Marketing în Direct” din 8 Septembrie 2010 partenerii evenimentului au avut parte de momente speciale dedicate promovării… cum altfel decât în direct!
Astfel în prima parte a Conferinţei peste 250 de participanţi top management din domeniile Marketing-Comunicare au asistat la recuperarea servietei lui John Griffiths conţinând o serie de documente importante pentru prezentarea susţinută de speakerul britanic. De-ndată ce a urcat pe scenă, John Griffiths şi-a dat seama că servieta îi lipseşte dar şi-a păstrat calmul, asigurând audienţa că, chiar dacă a uitat-o la Grand Hotel Continental, unde era cazat, servieta sa este în permanenţă monitorizată şi îi va fi adusă în cel mai scurt timp de către un echipaj RPG Security. Si asta datorită dispozitivului GPS Tracking Device: ”Nu-mi fac griji. şi ştiţi de ce? Pentru că în servietă ţin întotdeauna dispozitivul de localizare de la RPG Security şi astfel, chiar dacă pierd documente, acte şi alte hârtii, aflu imediat unde le-am lăsat.”, a explicat John Griffiths. Într-adevăr la scurt timp, un agent RPG Security i-a adus servieta, iar John a putut expune liniştit o nouă serie de idei şi soluţii de comunicare directă. Un moment regizat la care John şi-a dovedit pentru a doua oară la ”Marketing în Direct” carisma şi talentul oratoric şi în acelaşi timp o altfel de promovare a sponsorului, pregătită de organizatori.
Temele dezbătute în cadrul Conferinţei „Marketing în Direct” au demonstrat încă o dată ca marketingul este un domeniu al inovaţiei, iar marketerii trebuie să găsească soluţii creative pentru a ajunge la publicul-ţintă. Momentele de ”product placement” dedicate partenerilor au fost special dezvoltate de către organizatori, astfel încât să completeze unitar tematica şi conceptul evenimentului printr-o modalitate eficientă, memorabilă şi de impact.
Astfel RPG Security, alături de toţi ceilalţi parteneri ai evenimentului (Agrafa, Cărtureşti, Cramele Recaş, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone şi Valoris Center) au ales această formă de promovare atipică, urmărind să obţină reacţii rapide şi răspunsuri directe.