în primele cinematografe digitale din România
Cinefilii români au ocazia să vadă, în exclusivitate, cum vor arăta primele cinematografe complet echipate digital din ţară.
Pictas Interactive a realizat pentru compania britanică The Light primul film de promovare al noilor locaţii. Cinematografele 3D vor avea o capacitate de 1.500 de locuri şi urmează a fi lansate de compania britanică în această toamnă, la Bucureşti şi respectiv Oradea. Bazat pe sloganul “Step into The Light!”, filmul promoţional realizat de Pictas surprinde o vizită virtuală în incinta cinematografelor “The Light”,
permiţându-le celor interesaţi să cunoască viitoarele facilităţi 3D ale cinematografelor şi să ia contact cu atmosfera relaxată a spaţiilor lounge ce urmează a fi puse la dispoziţia vizitatorilor.
Pentru realizarea filmului promoţional s-au folosit personaje reale, filmate în studio pe croma verde şi inserate ulterior în animaţia 3D, pe fundalul unei muzici originale, create special pentru acest promo.
“ Am vrut ca experienţa virtuală surprinsă de noi în filmul promoţional să o reflecte cât mai bine pe cea din realitate, cea pe care o vor trăi vizitatorii începând cu toamna lui 2008 în noile cinematografe 3D. Am încercat să surprindem faptul că The Light vor fi, mai mult decât cinematografe, adevărate locuri de petrecere a timpului liber, datorită conţinutului, serviciilor şi spaţiilor de recreere amenajate în foyer. Colaborarea cu echipa The Light a fost extraordinară, reuşind finalizarea proiectului intr-un timp record ”, a declarat Oana Dereli, Client Service Director, Pictas Interactive.
Filmul promoţional produs de Pictas poate fi accesat la //www.pictas-interactive.com/real-estate.html, in categoria Recent Work.
{mosloadposition user10}