Pentru prima dată, o agenţie de publicitate din România foloseşte instalaţiile de artă în campaniile de promovare outdoor
Agenţia de publicitate full-service, Pictas Interactive, introduce în premieră pe piaţa din România conceptul de instalaţii de artă (Art Installations), ca parte a unei campanii de promovare outdoor. Puţin exploatate ca alternativă la metodele publicitare tradiţionale, chiar şi la nivel mondial, instalaţiile de artă vor fi folosite de Pictas Interactive pentru a promova noul complex rezidenţial Sky Turn din Braşov, în luna decembrie a acestui an.
Instalaţia de artă este o modalitate de exprimare în arta vizuală contemporană, în care se utilizează diverse materiale dispuse în spaţiu tridimensional, pentru a oferi spectatorului o experienţă inedită. Instalaţia nu este limitată la spaţiul unei galerii, ci se poate manifesta prin combinarea diverselor medii de exprimare în orice spaţiu public sau privat. Astfel de promovări au fost realizate în ţări precum Germania, Olanda sau Franţa, având o foarte mare priză la public.
Cele trei lucrări de artă utilizate în campanie, vor fi selectate în urma unui concurs cu un buget de creaţie de peste 100.000 de euro, ce are ca temă “Sky Turn provides the future living”. În urma unei preselecţii bazate pe un brief de creaţie vor fi selecţionaţi trei artişti, urmând ca în decurs de trei săptămâni aceştia să realizeze fizic instalaţiile de artă. Cea mai atractivă operă de artă dintre cele trei câştigătore va fi aleasă de un juriu prezidat de artistul vizual Matei Bejenaru şi recompensată cu un bonus în valoare de 5000 de euro.
După finalizarea concursului atât locuitorii Braşovului cât şi turiştii vor putea admira aceste creaţii ce vor fi amplasate în locaţii arhicunoscute din oraş. Instalaţiile reflectă atât arhitectura originală şi modernă a viitorului complex rezidenţial SkyTurn Braşov, cât şi viziunea companiei şi oamenii cărora se adresează prin acest proiect.
„Sky Turn, prin imaginea sa ultra-modernă şi viziunea originală a complexului rezidenţial, ne-a determinat să gândim procesul de promovare în termeni mai puţin obişnuiţi. Am dorit să folosim o idee nemaiîntâlnită pe piaţa de publicitate autohtonă şi suntem încrezători că reuşim să creăm, mai mult decât o campanie de promovare, o experienţă deosebită, complet nouă în România, pentru cei ce vor vizita instalaţiile din Braşov. ”, a declarat Oana Dereli, General Manager, Pictas Interactive.
{mosloadposition user10}