Agenţia de advertising şi comunicare Pictas Advertising a câştigat categoria “Best Original Idea” şi bronz pentru Best of RoWebDesign 2009, în cadrul galei RoNewMedia 4.0.
La unul dintre cele mai importante evenimente dedicate online-ului românesc organizat de F5 New Media, Pictas Advertising a reuşit să se numere printre puţinii participanţi ce au plecat acasă de la RoNewMedia cu 3 nominalizări şi 2 premii.
Premiul pentru “Best Original Idea” a confirmat unul dintre motto-urile agenţiei, acela de a realiza lucruri fără a (se) repeta – “no imitation”. Acest stil de lucru este practic o îmbinare între eficienţă şi creativitate.
Tema centrală a website-ului căştigător este cea a mafiei anilor ‘30, când toate soluţiile şi “rezultatele” se obţineau în mod elaborat, strategic, având obiectivele foarte bine delimitate. Prin sloganul “Consider it done”, agenţia îşi impune unul din cele mai dificile obiective din industrie: rezultate optime, într-un timp scurt şi cu eforturi financiare minime din partea clientului.
Aceste 2 premii sunt o întărire a noii poziţionării asumate anul acesta de către agenţie. Accentul este evident pus pe targetare, eficienţă şi inovaţie. “Ne onorează cele 2 premii obţinute şi ne bucură faptul că am fost recunoscuţi pentru unul dintre lucrurile definitorii ale echipei Pictas –originalitate”, menţionează Oana Dereli, Managing Partner Pictas.
{mosloadposition user10}