Marinopoulos Coffee Company III SRL anunţă deschiderea astăzi, 2 decembrie, a unei noi cafenele Starbucks în Piaţa Victoriei din Bucureşti. Cafeneaua se află pe Bd. Nicolae Titulescu, nr 4-8, la parterul clădirii America House, cel mai mare centru de afaceri multifuncţional din Bucureşti.
Situată în Piaţa Victoriei, un adevărat Business District în inima capitalei, cafeneaua Starbucks aduce cea mai bună cafea din lume mai aproape de consumatorii săi. Fiind o combinaţie perfectă între un spaţiu adaptat întâlnirilor de business şi un loc relaxant pentru o cafea afterhours, cafeneaua Starbucks din America House oferă un meniu complet de băuturi pe bază de cafea apreciate în întreaga lume. Consumatorii au la dispoziţie o varietate de băuturi calde sau cu gheaţă precum Caffè Latte, Caramel Macchiato, Caffè Mocha, diverse tipuri de Frappuccino cu cafea sau fără, sucuri de fructe şi ceai, deserturi precum brioşe cu ciocolată, afine sau scorţişoară şi mere, tort cu ciocolată New York sau Raspberry Cheese Cake. De asemenea, la Starbucks clienţii pot găsi cafea boabe, accesorii pentru pregătirea cafelei şi cadouri pentru cei dragi, perfecte pentru perioada sărbatorilor.
“La puţin timp după inaugurarea cafenelei din Liberty Center, avem plăcerea să anunţăm deschiderea unei noi cafenele Starbucks în centrul capitalei. Piaţa Victoriei este o zona excelentă, foarte dinamică şi diversă, unde se găsesc atât centre de birouri dar si unele dintre cele mai importante muzee ale oraşului” a declarat Viorel Stoiean, District Manager Marinopoulos Coffee Company III SRL.
Cafeneaua din America House oferă un spaţiu interior luminos, cu o capacitate de 45 de locuri şi o terasă exterioară cu 44 de locuri. Designul interior relaxant, fotoliile confortabile, muzica de calitate, aroma cafelelor din regiunile aflate între Tropicul Racului şi Tropicul Capricornului reprezintă ingrediente perfecte atât pentru un prânz de afaceri cât şi pentru un téte-a-téte cu prietenii.
Noua cafenea va găzdui în timp o serie de proiecte speciale, evenimente culturale şi sociale, cum ar fi lansări de carte, întâlniri ale artiştilor, workshopuri şi nu numai.
Implicare socială
Odată cu lansarea noii cafenele, Starbucks are onoarea de a anunţa parteneriatul cu Ovidiu Rom, fundaţie care derulează, de peste 7 ani de zile, programe sociale şi educaţionale în Romania. Pentru început, Starbucks susţine programul Fiecare Copil în Şcoală şi donează 10% din vânzarea produselor aflate în Promoţia de Crăciun – derulată până la începutul lunii ianuarie – Dark Cherry Mocha, Toffee Nut Latte, cafeaua boabe Christmas Blend şi gama de retail.
“Ne bucură foarte mult oportunitatea de a susţine Fundaţia Ovidiu Rom. Starbucks este dedicată ideii de a avea o contribuţie pozitivă în comunităţile în care îşi derulează activitatea. Compania recunoaşte relaţia dintre succesul său, pe de o parte, şi forţa şi vitalitatea comunităţilor în care operează, pe de altă parte. Nu numai că este bine să investim în comunităţile locale, dar acest aspect face parte chiar din cultura Starbucks la nivel internaţional”, a declarat Viorel Stoiean.
Starbucks Coffee Company (NASDAQ:SBUX) a intrat pe piaţa românească pe 19 aprilie 2007 cu o primă locaţie în Plaza Romania Bucureşti, printr-un joint-venture cu Marinopoulos Brothers SA din care a rezultat Marinopoulos Coffee Company III SRL, aceasta devenind răspunzătoare de derularea operaţiunilor din România.
În prezent, compania operează şase cafenele pe piaţa din România, dintre care cinci aflate în Bucureşti şi una în Cluj-Napoca.
{mosloadposition user10}